Firmy.net – portal kompleksowo promujący firmy w internecie – uruchomił bloga dla firm z sektora MSP. Skupia on przedsiębiorców, którzy chcą się dzielić wiedzą i doświadczeniami w prowadzeniu biznesu.
Blog Firmy.net ma być formą integracji środowiska MSP, wzajemnej edukacji, prezentacji dobrych praktyk i sygnalizowania problemów. Znajdą się tam artykuły pomocne w biznesie oraz dyskusje na tematy powiązane z życiem przedsiębiorstw w Polsce, marketingiem i sprzedażą. Przedstawiciele firm mogą tworzyć własne wpisy blogowe, a także aktywnie uczestniczyć w dyskusjach, wzajemnie komentować i oceniać wypowiedzi. Blogowanie to także możliwość wypromowania siebie i swojej firmy wśród przedsiębiorców z naszego kraju, nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych, szukania inspiracji.
Na blogu Firmy.net pojawiły się już pierwsze wpisy przedstawicieli firm. W ciągu tygodnia po uruchomieniu bloga przedsiębiorcy zgłosili 30 artykułów, które po wstępnej selekcji sukcesywnie będą publikowane. Dodatkowo, specjaliści Firmy.net będą dodawać porady dotyczące skutecznej promocji, a także koordynować zamieszczanie wypowiedzi przedstawicieli firm, dbając o ich wartość merytoryczną. Wśród wpisów, które już zostały opublikowane, są m.in. porady dotyczące pozycjonowania stron, przygotowywania skutecznych ofert reklamowych, artykuł promujący zdrowe nawyki u osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej oraz nowoczesne sposoby na znalezienie pracy. Na uwagę zasługuje także kreatywny wpis o tym, jak przerobić słomę w dzieło sztuki. O skutkach aktywności blogerów można się przekonać odwiedzając blog Firmy.net.
„Dajemy małym i średnim firmom do dyspozycji kolejne narzędzie wspierające biznes w internecie. Firmy z tego sektora ciągle jeszcze nie wykorzystują możliwości, jakie stwarza im obecność w sieci. Świadczy o tym choćby badanie przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Google Polska we wrześniu br. Wynika z niego, że jedynie połowa firm (51%) ma swoją wizytówkę w sieci, natomiast własną witrynę internetową posiada zaledwie 47% badanych. Blog to kolejna, bardzo popularna ostatnio forma komunikacji biznesowej w internecie. Chcemy pokazać małym podmiotom, że nie jest to tylko moda, ale funkcjonalne narzędzie, które pozwala wykorzystywać możliwości internetu i dzięki temu rozwijać swój biznes” – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.