MSP.Money.pl – jedna z sekcji portalu Money.pl, dołączyła do portfolio domu sprzedaży mediów BizOn media. MSP.Money.pl jest 33. serwisem współpracującym z BizOn media.
Witryna MSP.Money.pl wzmocniła pakiet MSP oferowany przez BizOn media. Stworzono go z myślą o reklamodawcach pragnących dotrzeć do osób prowadzących działalność gospodarczą oraz właścicieli przedsiębiorstw zatrudniających pracowników. W pakiecie znajdują się w nim już m. in. strony GazetaPrawna.pl, Podatki.pl, Parkiet.com czy firmowana przez Bankier.pl – Twoja-firma.pl.
MSP.Money.pl oferuje zróżnicowane formy reklamy. Ze standardowych form płaskich prócz banerów i buttonów, na stronie dostępny jest także Premium Rectangle oraz „prestiżowy” i coraz bardziej popularny screening, a więc połączenie billboarda z tapetą. Poza tym MSP.money.pl umożliwia również emisję form layerowych i pełnoekranowych spotów reklamowych.
Sekcję MSP.Money.pl, dedykowaną małej i średniej przedsiębiorczości, odwiedza co czwarty użytkownik Money.pl. Prezentuje ona aktualne doniesienia gospodarcze, wiadomości na temat rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz oferty współpracy firm polskich i zagranicznych. MSP.Money.pl udostępnia także bezpłatne narzędzia przydatne dla przedsiębiorców.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.