MultiFax rozszerza sieć partnerów

Opublikowano: 29 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

MultiFax to faks dostępny przez e-mail. Instytut Rozwoju Technologii Informatycznych z Bydgoszczy pozyskał już

kilkudziesięciu dealerów na terenie całej Polski, dzięki którym usługa

MultiFax dociera do coraz szerszej grupy odbiorców.

Wiadomości wysyłane z tradycyjnego faksu przychodzą na skrzynkę e

-mailową. Połączenie przyjmowane jest przez urządzenie – serwer, które z

punktu widzenia klienta jest faksem. Po odebraniu wiadomości następuje

translacja do formatu .pdf. Informacje odczytuje się za pomocą

szyfrowanego protokołu SSL.

MultiFax jest usługą skojarzoną z publicznym numerem telefonu przyznanym

na potrzeby usługi. Nie potrzeba tutaj jednak żadnej dodatkowej linii

telefonicznej. By korzystać z tej usługi wystarczy stały dostęp do

internetu. Obecnie dostępnych jest 11 stref numeracyjnych w całej Polsce

Dzięki usłudze MultiFax bardzo proste stało się archiwizowanie

wiadomości faksowych, a dostęp do nich jest bardzo szybki. MultiFax daje

też pewność, że nikt nie przeczyta faksu bez wiedzy zainteresowanego.

Dzięki usłudze MultiFax bardzo proste stało się archiwizowanie

wiadomości faksowych, a dostęp do nich jest bardzo szybki. MultiFax daje

też pewność, że nikt nie przeczyta faksu bez wiedzy zainteresowanego.

Abonament roczny usługi wynosi 199 zł na rok. Możliwy jest także

abonament miesięczny, który wynosi 29 zł. Przy zakupie trzech numerów

faksowych cena spada o 20 procent. Powyżej pięciu numerów istnieje też

możliwość negocjacji ceny.

Dzięki takiej cenie, jakości świadczonych usług MultiFax ma szansę stać

się w najbliższym czasie dominującą marką na rynku faksów

elektronicznych w Polsce. Niemałe znaczenie w zdobywaniu swojej pozycji

na rynku ma też fakt oparcia sprzedaży usługi przez Instytut Rozwoju

Technologii Informatycznych na sprawdzonych Partnerach Handlowych, z

zaangażowaniem budujących wizerunek marki MultiFax.

http://www.multifax.pl

Sylwester KozakMultiFax rozszerza sieć partnerów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.