Portal eGospodarka.pl uruchomił serwis udostępniający spersonalizowane, elektroniczne kartki świąteczne, przeznaczone do zamieszczenia na firmowej witrynie internetowej lub do wysłania za pomocą poczty elektronicznej.
Serwis pozwala na wybór spośród przykładowych, gotowych wzorów multimedialnych kartek wykonanych w technologii flash. Zamawiający może dodatkowo personalizować kartki, dodając logo firmy czy zmieniając kolorystykę na charakterystyczną dla swojej firmy, może też zamówić indywidualny projekt. Po wykonaniu kartki można ją wykorzystać zarówno do umieszczenia na stronie WWW jak i do wysłania pocztą elektroniczną, na co pozwala zintegrowane narzędzie do wysyłki masowej – mailingu. Kartka w wersji zamieszczonej na firmowej witrynie internetowej może być także rozsyłana przez wszystkie osoby odwiedzające taką witrynę.
Serwis pozwala również na monitorowanie skuteczności wysyłki – statystyki, dotyczące wejść na stronę oraz przeczytanych e-maili, pozwalają określić który z odbiorców obejrzał adresowaną do niego kartkę.
– Wysyłanie kartek świątecznych to istotny element wizerunku wielu firm. Służą one nie tylko przypomnieniu o sobie klientom czy partnerom, ale też są wyrazem szacunku i sympatii. Pozwalają wprowadzić w atmosferę czysto biznesowych kontaktów tak bardzo wszystkim potrzebny element ciepła – mówi Beata Szkodzin, wydawca serwisu eGospodarka.pl
http://www.egospodarka.pl/6761,Zrob-wlasne-kartki-swiateczne,1,12,1.html
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.