Kolporter.pl wydzielił na stałe osobną sekcję dla akcji „Polska Cena”, którą prowadzi Universal Music Polska. Teraz w jednym miejscu można znaleźć blisko 250 płyt CD i DVD z muzyką najlepszych zagranicznych wykonawców, dostępnych w cenie ok. 30-40 zł, a nie jak dotychczas 60-70 zł.
Utworzenie sekcji „Polska Cena w kolporter.pl” to efekt współpracy sklepu kolporter.pl z wytwórnią Universal Music Polska. Ten potentat światowego rynku muzycznego już od dwóch lat prowadzi akcję „Polska Cena”. – Chcieliśmy przystosować cenę zagranicznej płyty do polskich realiów zarobkowych i dzięki temu zwiększyć sprzedaż tego nośnika na popadającym w kryzys rynku muzycznym – mówi Sławomir Orski z Universal Music Polska. – Akcja stała się ogromnym sukcesem. Konkurencja zaczęła nas naśladować. Dzisiaj już nikt nie chce płacić 60-70 zł za CD. Niższa cena to już norma, której oczekują klienci – dodaje.
Dotychczas jednak żaden sklep internetowy nie zdecydował się na wydzielenie osobnej sekcji dedykowanej tylko tej akcji. Stąd pomysł na akcję „Polska Cena w kolporter.pl”.
– Postanowiliśmy stworzyć specjalną „półkę”, na której klient może szybko znaleźć muzyczne nowości w atrakcyjnych cenach. Wprowadzenie tej funkcjonalności to realizacja strategii działań proklienckich. Chcemy w ten sposób ułatwiać zakupy – mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu ds strategii i rozwoju e-biznesu Kolporter SA. – Warto dodać, że większość tytułów dostępnych w ramach „Polskiej Ceny” dostarczanych jest do klienta w ciągu 24 godzin – dodaje.
Tańsza płyta CD w „Polskiej Cenie” różni się od europejskiej wersji jedynie tym, że dołączona do opakowania książeczka jest skromniejsza. – Innych różnic nie ma. Klient otrzymuje na krążku pełnowartościowy materiał muzyczny – podkreśla Artur Siwczak z kolporter.pl. – W ramach akcji oferowane są albumy z różnymi gatunkami muzycznymi: od metalu, poprzez pop, aż do klasyki. Najlepiej sprzedającymi się tytułami są m.in. nowe albumy Ayo, Metalliki, Jonas Brothers, długo wyczekiwana płyta Guns N’ Roses, a wcześniej Nelly Furtado i Tokio Hotel – podsumowuje.
Niezależnie od „Polskiej Ceny” te same płyty można kupić w sklepie kolporter.pl w wersji europejskiej. Atrakcyjniejsza szata graficzna łączy się tu najczęściej z wyższą ceną.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.