Serwis muzyczno-społecznościowy MySpace dzięki nowemu odtwarzaczowi muzyki zyskał 1 mln nowych użytkowników. Wszystko za sprawą oferowanych przez portal plików dźwiękowych, sięgających 42 mln darmowych nagrań audio.
Tak duże zainteresowanie odtwarzaczem miało miejsce zaledwie w ciągu ostatniego miesiąca, kiedy to dziennie rejestrowało się na stronie około 40 tys. nowych użytkowników serwisu. Jakie liczby skusiły nowych użytkowników do przyłączenia się do społeczności MySpace?
Owe wspomniane wyżej 42 mln darmowych piosenek. Dla porównania można podać ilość posiadanych zasobów głównych konkurentów: Spotify ma w swoim posiadaniu około 15 mln pozycji, zaś Pandora zaledwie 800 tysięcy.
Wykupiony za 580 mln dolarów MySpace przez Jima Murdocha w 2005 roku popadł w tarapaty finansowe. W 2011 roku News Corparation postanowił sprzedać portal społecznościowy za kwotę 35 mln dolarów w ręce Specific Media. Wszystko, co związane z tą popularną stroną, miało dążyć w dobrym kierunku. W promowanie MySpace został pozyskany Justin Timberlake, który wypowiedział się wtedy na temat współpracy:
Jest potrzeba miejsca, w którym fani mogą kontaktować się ze swoimi ulubionymi twórcami, słuchać muzyki, oglądać wideo, dzielić się i odkrywać fajne rzeczy, i po prostu się łączyć. MySpace ma potencjał by być takim miejscem.
Nie pozostawił słów bez pokrycia i na oficjalnej konferencji podczas ostatnich targów CES potwierdził współpracę między MySpace a firmą Panasonic w zakresie rozwoju platformy MySpaceTV.
Ostatnie wyniki popularności MySpace związane z udostępnieniem odtwarzacza muzycznego pokazują, że Specific Media wyszła obronną ręką z zakupu podupadającego rok temu MySpace i staje się z powrotem ważnym graczem nie tylko na rynku darmowej muzyki, ale także jako właściciel serwisu społecznościowego.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.