Serwis muzyczno-społecznościowy MySpace dzięki nowemu odtwarzaczowi muzyki zyskał 1 mln nowych użytkowników. Wszystko za sprawą oferowanych przez portal plików dźwiękowych, sięgających 42 mln darmowych nagrań audio.
Tak duże zainteresowanie odtwarzaczem miało miejsce zaledwie w ciągu ostatniego miesiąca, kiedy to dziennie rejestrowało się na stronie około 40 tys. nowych użytkowników serwisu. Jakie liczby skusiły nowych użytkowników do przyłączenia się do społeczności MySpace?
Owe wspomniane wyżej 42 mln darmowych piosenek. Dla porównania można podać ilość posiadanych zasobów głównych konkurentów: Spotify ma w swoim posiadaniu około 15 mln pozycji, zaś Pandora zaledwie 800 tysięcy.
Wykupiony za 580 mln dolarów MySpace przez Jima Murdocha w 2005 roku popadł w tarapaty finansowe. W 2011 roku News Corparation postanowił sprzedać portal społecznościowy za kwotę 35 mln dolarów w ręce Specific Media. Wszystko, co związane z tą popularną stroną, miało dążyć w dobrym kierunku. W promowanie MySpace został pozyskany Justin Timberlake, który wypowiedział się wtedy na temat współpracy:
Jest potrzeba miejsca, w którym fani mogą kontaktować się ze swoimi ulubionymi twórcami, słuchać muzyki, oglądać wideo, dzielić się i odkrywać fajne rzeczy, i po prostu się łączyć. MySpace ma potencjał by być takim miejscem.
Nie pozostawił słów bez pokrycia i na oficjalnej konferencji podczas ostatnich targów CES potwierdził współpracę między MySpace a firmą Panasonic w zakresie rozwoju platformy MySpaceTV.
Ostatnie wyniki popularności MySpace związane z udostępnieniem odtwarzacza muzycznego pokazują, że Specific Media wyszła obronną ręką z zakupu podupadającego rok temu MySpace i staje się z powrotem ważnym graczem nie tylko na rynku darmowej muzyki, ale także jako właściciel serwisu społecznościowego.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...