Serwis muzyczno-społecznościowy MySpace dzięki nowemu odtwarzaczowi muzyki zyskał 1 mln nowych użytkowników. Wszystko za sprawą oferowanych przez portal plików dźwiękowych, sięgających 42 mln darmowych nagrań audio.
Tak duże zainteresowanie odtwarzaczem miało miejsce zaledwie w ciągu ostatniego miesiąca, kiedy to dziennie rejestrowało się na stronie około 40 tys. nowych użytkowników serwisu. Jakie liczby skusiły nowych użytkowników do przyłączenia się do społeczności MySpace?
Owe wspomniane wyżej 42 mln darmowych piosenek. Dla porównania można podać ilość posiadanych zasobów głównych konkurentów: Spotify ma w swoim posiadaniu około 15 mln pozycji, zaś Pandora zaledwie 800 tysięcy.
Wykupiony za 580 mln dolarów MySpace przez Jima Murdocha w 2005 roku popadł w tarapaty finansowe. W 2011 roku News Corparation postanowił sprzedać portal społecznościowy za kwotę 35 mln dolarów w ręce Specific Media. Wszystko, co związane z tą popularną stroną, miało dążyć w dobrym kierunku. W promowanie MySpace został pozyskany Justin Timberlake, który wypowiedział się wtedy na temat współpracy:
Jest potrzeba miejsca, w którym fani mogą kontaktować się ze swoimi ulubionymi twórcami, słuchać muzyki, oglądać wideo, dzielić się i odkrywać fajne rzeczy, i po prostu się łączyć. MySpace ma potencjał by być takim miejscem.
Nie pozostawił słów bez pokrycia i na oficjalnej konferencji podczas ostatnich targów CES potwierdził współpracę między MySpace a firmą Panasonic w zakresie rozwoju platformy MySpaceTV.
Ostatnie wyniki popularności MySpace związane z udostępnieniem odtwarzacza muzycznego pokazują, że Specific Media wyszła obronną ręką z zakupu podupadającego rok temu MySpace i staje się z powrotem ważnym graczem nie tylko na rynku darmowej muzyki, ale także jako właściciel serwisu społecznościowego.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.