Serwis MySpace przedstawił swój pomysł na telewizję. Chce zaoferować podobny pakiet programów, które można znaleźć w sieciach kablowych, dodając do tego elementy interaktywne. Czy tak będzie wyglądać telewizja przyszłości?
Od dawna pojawiają się zapowiedzi realnych, internetowych alternatyw dla telewizyjnych sieci kablowych. Jednak to nie firmy Apple czy Google zapowiadają przełom w tej sprawie – na taki krok decyduje się serwis MySpace. Jego nowi właściciele, Specific Media, przy współpracy Justina Timberlake’a chcą sprawić by projekt znów powrócił do czołówki najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć internetowych.
Do realizacji planów MySpace TV droga jednak daleka. Szef Specific Media, Tim Vanderhook, powiedział podczas targów CES, że prowadzi rozmowy z telewizyjnymi nadawcami, których udziału potrzebuje do uruchomienia usługi. Nie chciał jednak zdradzić szczegółów.
MySpace TV koncentrować ma się w pierwszej kolejności na programach muzycznych. Ma zaoferować jednocześnie bibliotekę 100 tys. wideoklipów i 42 mln piosenek. Wraz z rozwojem oferty nadawców pojawiać mają się kolejne opcje interaktywne: możliwość prowadzenia czatu, zapraszania wirtualnych znajomych do wspólnego oglądania itp. Pojawić ma się również specjalna aplikacja dla smartfonów i tabletów.
Uruchomienie projektu zapowiedziano na pierwszą połowę roku. Ceny i zasięg usługi nie zostały ujawnione.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.