Serwis MySpace przedstawił swój pomysł na telewizję. Chce zaoferować podobny pakiet programów, które można znaleźć w sieciach kablowych, dodając do tego elementy interaktywne. Czy tak będzie wyglądać telewizja przyszłości?
Od dawna pojawiają się zapowiedzi realnych, internetowych alternatyw dla telewizyjnych sieci kablowych. Jednak to nie firmy Apple czy Google zapowiadają przełom w tej sprawie – na taki krok decyduje się serwis MySpace. Jego nowi właściciele, Specific Media, przy współpracy Justina Timberlake’a chcą sprawić by projekt znów powrócił do czołówki najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć internetowych.
Do realizacji planów MySpace TV droga jednak daleka. Szef Specific Media, Tim Vanderhook, powiedział podczas targów CES, że prowadzi rozmowy z telewizyjnymi nadawcami, których udziału potrzebuje do uruchomienia usługi. Nie chciał jednak zdradzić szczegółów.
MySpace TV koncentrować ma się w pierwszej kolejności na programach muzycznych. Ma zaoferować jednocześnie bibliotekę 100 tys. wideoklipów i 42 mln piosenek. Wraz z rozwojem oferty nadawców pojawiać mają się kolejne opcje interaktywne: możliwość prowadzenia czatu, zapraszania wirtualnych znajomych do wspólnego oglądania itp. Pojawić ma się również specjalna aplikacja dla smartfonów i tabletów.
Uruchomienie projektu zapowiedziano na pierwszą połowę roku. Ceny i zasięg usługi nie zostały ujawnione.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.