Na popularnym portalu społecznościowym MySpace wystartował profil „Klimat”. Bycie eko jest dziś w modzie, a dowiedzieć się czegoś interesującego na temat ochrony klimatu można w coraz bardziej nowoczesny i interaktywny sposób. Bardziej klimatycznie jest dzisiaj nawet w Internecie. Obecność profilu „Klimat” w sieci to jeden z elementów zintegrowanej kampanii edukacyjnej, prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska przed poznańską Konferencją ONZ w sprawie Zmian Klimatu – COP 14.
Więcej niż połowa polskich internautów wie, że to ludzie są w głównej mierze odpowiedzialni za zmiany klimatu. Mimo to, według badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Środowiska tylko 1/3 z nas we własnym zakresie oszczędza wodę czy prąd. To zdecydowanie za mało, żeby powstrzymać grożące nam katastrofalne skutki globalnego ocieplenia. Gdzie w takim razie szukać informacji o tym, jak skuteczniej dbać o klimat? Odpowiedź jest prosta – w Internecie.
Profil „Klimat” na portalu społecznościowym MySpace to miejsce, gdzie można poczytać o zmianach klimatu, obejrzeć zdjęcia i filmy, a każdy użytkownik ma możliwość skomentowania wpisów i podzielenia się swoją opinią na temat prezentowanych materiałów. Oprócz regularnie zamieszczanych tekstów i komentarzy, na profilu „Klimat” znaleźć można również linki do ciekawych stron poświęconych globalnemu ociepleniu i ochronie klimatu. Wzbudzenie zainteresowania internautów kwestią ochrony klimatu to główny cel, jaki przyświecał twórcom profilu.
Obecność „Klimatu” na MySpace to jeden z kilku elementów, niespotykanej dotąd wśród instytucji publicznych, zintegrowanej kampanii Ministerstwa Środowiska na temat zmian klimatu – mówi Małgorzata Snarska, Dyrektor Zespołu ds. Organizacji i Promocji COP 14. Ministerstwo Środowiska jako główny koordynator tego najważniejszego globalnego szczytu poświęconego zmianom klimatu, przygotowało także ekologiczny blog, internetowy konkurs, klimatyczną wyspę w Second Life oraz kampanię spotową – dodaje Snarska.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.