Na popularnym portalu społecznościowym MySpace wystartował profil „Klimat”. Bycie eko jest dziś w modzie, a dowiedzieć się czegoś interesującego na temat ochrony klimatu można w coraz bardziej nowoczesny i interaktywny sposób. Bardziej klimatycznie jest dzisiaj nawet w Internecie. Obecność profilu „Klimat” w sieci to jeden z elementów zintegrowanej kampanii edukacyjnej, prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska przed poznańską Konferencją ONZ w sprawie Zmian Klimatu – COP 14.
Więcej niż połowa polskich internautów wie, że to ludzie są w głównej mierze odpowiedzialni za zmiany klimatu. Mimo to, według badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Środowiska tylko 1/3 z nas we własnym zakresie oszczędza wodę czy prąd. To zdecydowanie za mało, żeby powstrzymać grożące nam katastrofalne skutki globalnego ocieplenia. Gdzie w takim razie szukać informacji o tym, jak skuteczniej dbać o klimat? Odpowiedź jest prosta – w Internecie.
Profil „Klimat” na portalu społecznościowym MySpace to miejsce, gdzie można poczytać o zmianach klimatu, obejrzeć zdjęcia i filmy, a każdy użytkownik ma możliwość skomentowania wpisów i podzielenia się swoją opinią na temat prezentowanych materiałów. Oprócz regularnie zamieszczanych tekstów i komentarzy, na profilu „Klimat” znaleźć można również linki do ciekawych stron poświęconych globalnemu ociepleniu i ochronie klimatu. Wzbudzenie zainteresowania internautów kwestią ochrony klimatu to główny cel, jaki przyświecał twórcom profilu.
Obecność „Klimatu” na MySpace to jeden z kilku elementów, niespotykanej dotąd wśród instytucji publicznych, zintegrowanej kampanii Ministerstwa Środowiska na temat zmian klimatu – mówi Małgorzata Snarska, Dyrektor Zespołu ds. Organizacji i Promocji COP 14. Ministerstwo Środowiska jako główny koordynator tego najważniejszego globalnego szczytu poświęconego zmianom klimatu, przygotowało także ekologiczny blog, internetowy konkurs, klimatyczną wyspę w Second Life oraz kampanię spotową – dodaje Snarska.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.