Od tygodni pojawiały się spekulacje, że MySpace zdecyduje się na poważne redukcje kadrowe. Serwis społecznościowy wydał właśnie oświadczenie potwierdzające zwolnienia, które mają „zapewnić firmie wzrost i zyskowność”.
MySpace przechodzi najpoważniejszy w swej historii kryzys. Kiedyś numer jeden w kategorii serwisów społecznościowych musiał wpierw pogodzić się z dominacją Facebooka (czego wyrazem było ostatnio wprowadzenie możliwości logowania się za pośrednictwem Facebook Connect), potem walczyć z topniejącym zainteresowaniem użytkowników. Pod koniec października ogłoszono odświeżenie serwisu i skoncentrowanie się na internautach w wieku 13-35 lat („generacja Y”).
Najnowszym wyrazem kryzysu są poważne zwolnienia. Dotkną one pracowników ze wszystkich oddziałów MySpace. Serwis chce również zacieśnić współpracę z partnerami z Niemiec, Australii i Wielkiej Brytanii, a tymi relacjami zarządzać ma mały międzynarodowy zespół.
To już druga runda zwolnień w MySpace w ciągu 18 miesięcy. W czerwcu 2009 roku zatrudnienie straciło aż 30 proc. pracowników firmy. Obecnie z ok. tysiąca zatrudnionych na swoich stanowiskach pozostanie niespełna 560 osób, pracę straci więc 47 proc. załogi.
Czy to wystarczy by przetrwać kryzys? Czy MySpace nieuchronnie zbliża się kresu swego istnienia?
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.