Od połowy lipca rozpoczął się oficjalny audyt danych statystycznych portalu Gery.pl realizowany na podstawie umowy z firmą Gate – autora systemu trackingowego MyStat.
Zastosowanie technologii MyStat do badania oglądalności dużego portalu i weryfikacji danych statystycznych – jest pierwszym krokiem w kierunku otwarcia tego systemu na rynek dużych serwisów korporacyjnych i portali internetowych jako zewnętrznego systemu audytowego. Działanie to zbiegło się również z rozpoczęciem promocji rozbudowanego systemu partnerskiego dla wszystkich, którzy chcieliby pośredniczyć w sprzedaży komercyjnej wersji MyStat.
Wprowadzenie audytu oglądalności dla portalu Gery.pl ma na celu uwiarygodnienie danych statystycznych przedstawianych klientom reklamowym oraz dokładne zdefiniowanie profilu i zachowań użytkownika. Jest to jeden z etapów przeobrażania portalu w profesjonalne medium reklamowe polskiego Internetu. Od pierwszego lipca w portalu obowiązuje nowy cennik reklam (http://reklama.gery.pl), który został dopasowany do aktualnych tendencji rynkowych.
Po koniec lipca zostanie opublikowany pierwszy raport na temat użytkowników portalu, co umożliwi wszystkim zainteresowanym na wybranie odpowiedniej grupy docelowej dla planowanych kampanii reklamowych w okresie jesienno-zimowym.
http://www.gery.pl
http://www.mystat.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.