Firma mytaxi uruchamia kolejną w tym roku edycję akcji „Warszawskie taksówki o połowę taniej”. Tym samym chce utrzymać, a nawet zwiększyć udział płatności bezgotówkowych wśród swoich użytkowników. Promocja potrwa od 7 do 21 lipca 2015 w ponad 40 miastach, w których operuje mytaxi, w tym w Warszawie.
Poprzednie edycje akcji – w lutym oraz w maju – cieszyły się dużym zainteresowaniem. Dzięki nim tylko w Warszawie udział przejazdów bezgotówkowych względem gotówkowych podwoił się – z 40% do 80%.
Letnia akcja „Warszawskie taksówki o połowę taniej” potrwa od 7 do 21 lipca. Aby skorzystać z promocji należy:
- Ściągnąć bezpłatną aplikację mytaxi na iOS, Android lub Windows Phone.
- Zarejestować w aplikacji wybrany sposób płatności: kartę VISA, MasterCard lub konto PayPal.
- Zamówić taksówkę wybierając opcję „Płać przez aplikację”.
Po zakończeniu kursu taksówkarz zainicjuje proces płatności wprowadzając na swoim smartfonie cenę za przejazd zgodnie ze wskazaniem taksometru. Sekundę później cena wyświetli się na smartfonie pasażera w celu zatwierdzenia jej kodem PIN. Zniżka 50% zostanie naliczona automatycznie. Cały proces płatności odbywa się w sposób bezpieczny i przejrzysty w ciągu kilku sekund. Jeden użytkownik może zrealizować nieograniczoną liczbę kursów na terenie Warszawy z 50% zniżką.
Za pośrednictwem aplikacji mytaxi użytkownicy mogą zamówić i zapłacić za taksówkę w ponad 40 miastach, w tym m.in. w Wiedniu, Barcelonie, Zurychu, Warszawie, Waszyngtonie, Madrycie i Mediolanie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.