Polska wersja aplikacji mytaxi, służącej do zamawiania taksówek, doczekała się właśnie integracji z aplikacją Google Maps. Dzięki niej użytkownicy Google Maps będą mogli bezpośrednio z poziomu aplikacji zamówić taksówkę mytaxi. Integracja to kolejny etap partnerstwa mytaxi i Google w Europie – od marca 2016 roku integracja była dostępna tylko w niemieckich i hiszpańskich miastach, w których operuje mytaxi.
Aplikacja Google Maps, oprócz dostarczania dokładnych map 220 krajów świata, stanowi przydatne narzędzie sugerujące możliwości dotarcia do celu oraz szacowany czas podróży, za pośrednictwem komunikacji miejskiej, samochodu, roweru, pieszo, a obecnie także taksówką. Dzięki integracji Google Maps z mytaxi, użytkownicy otrzymają dedykowane informacje o taksówkach mytaxi, takie jak: średni czas oczekiwania na taksówkę, a także szacowany czas i koszt przejazdu. Dużym udogodnieniem oraz oszczędnością czasu, ma być również brak potrzeby ponownego określania lokalizacji i celu w aplikacji mytaxi – te dodają się automatycznie po przekierowaniu z Google Maps.
Dzięki integracji mytaxi z aplikacją Google Maps, użytkownicy mytaxi w Polsce mogą szybko i łatwo dostać się z punktu A do punktu B. Bardzo się cieszymy, że Google wybrał mytaxi jako partnera taksówkowego w Polsce, Włoszech, Austrii, a także Niemczech i Hiszpanii – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce.
Polska wersja aplikacji mytaxi, służącej do zamawiania taksówek, doczekała się właśnie integracji z aplikacją Google Maps. Dzięki niej użytkownicy Google Maps będą mogli bezpośrednio z poziomu aplikacji zamówić taksówkę mytaxi. Integracja to kolejny etap partnerstwa mytaxi i Google w Europie – od marca 2016 roku integracja była dostępna tylko w niemieckich i hiszpańskich miastach, w których operuje mytaxi.
Aplikacja Google Maps, oprócz dostarczania dokładnych map 220 krajów świata, stanowi przydatne narzędzie sugerujące możliwości dotarcia do celu oraz szacowany czas podróży, za pośrednictwem komunikacji miejskiej, samochodu, roweru, pieszo, a obecnie także taksówką. Dzięki integracji Google Maps z mytaxi, użytkownicy otrzymają dedykowane informacje o taksówkach mytaxi, takie jak: średni czas oczekiwania na taksówkę, a także szacowany czas i koszt przejazdu. Dużym udogodnieniem oraz oszczędnością czasu, ma być również brak potrzeby ponownego określania lokalizacji i celu w aplikacji mytaxi – te dodają się automatycznie po przekierowaniu z Google Maps.
Dzięki integracji mytaxi z aplikacją Google Maps, użytkownicy mytaxi w Polsce mogą szybko i łatwo dostać się z punktu A do punktu B. Bardzo się cieszymy, że Google wybrał mytaxi jako partnera taksówkowego w Polsce, Włoszech, Austrii, a także Niemczech i Hiszpanii – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce.
Aby zamówić mytaxi z poziomu Map Google, należy:
- Określić swoją lokalizację i punkt docelowy w Google Maps
- Spośród opcji dojazdu kliknąć w ikonkę taksówki, która pojawi się tuż obok transportu samochodowego, publicznego, pieszego i rowerowego
- Kliknąć w ikonkę z logo mytaxi
- Użytkownik, który już wcześniej miał zainstalowaną aplikację mytaxi, zostanie przekierowany do aplikacji, jeśli wybierze opcję dojazdu za pośrednictwem taksówki
- Użytkownik, który nie ma zainstalowanej aplikacji mytaxi, zostanie przekierowany bezpośrednio do zakładki mytaxi w sklepie Google Play lub App Store, aby pobrać aplikację, a następnie zamówić przejazd
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.