myTaxi rusza z kampanią promocyjną w Warszawie. Twórcy aplikacji dla rynku usług taksówkarskich rozdawać będą vouchery na darmowe przejazdy ze współpracującymi taksówkarzami.
Dostępną w prawie 40 miastach w pięciu krajach Europy aplikację myTaxi pobrano już ponad 1,7 mln razy. Sześć tygodni temu aplikacja oficjalnie pojawiła się w Warszawie. W najbliższym czasie mieszkańcy stolicy będą zachęcani do jej przetestowania.
Dzięki aplikacji myTaxi proces zamawiania i kontrolowania przejazdu taksówką ma być prosty i przejrzysty. Należy pobrać bezpłatną aplikację dla systemu iOS lub Android i za pomocą kilku kliknięć zamówić kurs zgodny z wymaganiami. W myTaxi można wybrać m.in. ulubionego kierowcę, sprawdzić jego zdjęcie i numer telefonu, przyznać ocenę, jak również ustalić koszt za kilometr przejazdu czy sposób płatności. Te właśnie aspekty podkreślać ma kampania „Wszystko widzisz i jedziesz”, która rozpocznie się już dziś.
Podczas półtora miesiąca działań w całym mieście widoczne będą zespoły myTaxi, które wykorzystując QR kody zachęcać będą do pobrania i wypróbowania aplikacji. Dodatkowo w najważniejszych miejscach Warszawy ustawione zostaną standy z dostępem do internetu, za pomocą których przez sześć dni w tygodniu będzie można ściągnąć aplikację i otrzymać wszystkie informacje o jej obsłudze.
Od 12 do 27 października w każdy weekend przed warszawskimi klubami będzie można spotkać hostessy myTaxi wręczające vouchery upoważniające do bezpłatnego przejazdu o wartości 15 zł.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.