Kickstarter, popularny serwis crowdfundingowy, w którym zbierać można pieniądze na różnego rodzaju projekty, stawia większe wymagania swoim użytkownikom. Właśnie ukazały się nowe zasady dla osób, które chcą realizować pomysły z finansową pomocą społeczności.
W myśl nowych zasad pomysłodawcy, którzy proszą innych użytkowników o finansową pomoc, muszą przedstawić „ryzyka i wyzwania” stojące przed ich projektami. Muszą również wykazać, że są w stanie je pokonać. Twórcy przekonują: Kickstarter to nie sklep!
Zmiany dotkną również osoby, które chcą na Kickstarterze zebrać środki na stworzenie sprzętu i produktów. Nie będą mogli od teraz pokazywać symulacji lub renderingów. Przedstawić będą musieli czynności, jakie dana rzecz jest w stanie wykonać przy obecnym zaawansowaniu prac.
Kickstarter zachęca swoich użytkowników do „obiecywania mniej i dostarczania więcej”. Przestrzega przed zbyt wysokimi oczekiwaniami płacących, zwłaszcza, że sporo projektów zyskuje popularność i medialne zainteresowanie. Pojawia się jednak coraz więcej przypadków niezrealizowanych i nierealnych obietnic. A to uderza także w wizerunek Kickstartera.
Warto przypomnieć, że marka Kickstarter znalazła wielu naśladowców (np. Offbeatr dla projektów z branży tylko dla dorosłych), także w Polsce (pisaliśmy m.in. o Crowdfunders.pl). Mimo pewnych kontrowersji jakie wzbudza, wciąż pozostaje jednak interesującym miejscem dla świetnych projektów (takich jak kultowe gry komputerowe, okulary dla fanów Instagram czy przełomowe konsole do gier).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.