Od stycznia na rynku reklamowym pojawiła się spółka Context Ad Network. Start działalności operacyjnej przewidziany jest na 1 lutego. Spółka powstała w ramach grupy kapitałowej OAN.
Nasze wieloletnie doświadczenie w reklamie internetowej utwierdza nas w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy kontekstowej jest miejsce na kolejnego gracza. Context.ad od początku swojej działalności oferować będzie szeroki zasięg, innowacyjną technologię emisji oraz profesjonalną obsługę – powiedział Emil Sobkowicz CEO nowej spółki.
Sieć będzie skupiać przede wszystkim serwisu z grupy „premium” i obejmie zasięgiem przede wszystkim serwisy z sieci Online Advertising Network. context.ad uzupełni pozostałe obszary w których działa sieć – premium.ad (sieć reklamowa display typu premium), business.ad (biznesowa sieć reklamowa), reach.ad (zasięgowa sieć reklamowa), mobi.ad (kompleksowe rozwiązania z zakresu mobile).
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.