Dzienniki Mediów Regionalnych rozwijają nowy projekt, dzięki któremu można nadać ogłoszenie drobne bez potrzeby wychodzenia z domu. Trzy kliknięcia pozwolą opublikować tekst, który dotrze do odbiorców w całej Polsce.
Nowy pomysł to serwis nadaj.pl. Umożliwia on zamieszczanie płatnych, drobnych ogłoszeń prasowych w 26 gazetach z całej Polski, ponieważ w projekcie uczestniczą też tytuły spoza Grupy Media Regionalne.
Z nadaj.pl można zlecić publikację ogłoszenie prasowe w trzech prostych krokach:
KROK 1: wpisujemy treść, wybieramy tytuł, rubrykę i termin publikacji.
KROK 2: Sprawdzamy koszt ogłoszenia, nanosimy konieczne poprawki.
KROK 3: Wybieramy sposób zapłaty i dokonujemy płatności.
Biuro reklamy online to kolejny etap w rozwoju Mediów Regionalnych w Internecie. Portale Grupy odwiedza miesięcznie 1,9 mln użytkowników, co daje 7 miejsce w rankingu najpopularniejszych serwisów w kategorii Informacje, Publicystyka, Media (badanie Megapanel PBI, luty 2009).
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.