Od kilku dni osoby przeglądające ofertę pasażu handlowego mogą wysłać List do Mikołaja w którym mogą poprosić o przyniesienie pod choinkę tego jednego, wymarzonego prezentu. Aby zwiększyć szansę otrzymania go, list jest wysyłany do… osoby wskazanej przez nadawcę – najczęściej kogoś z rodziny lub bliskich przyjaciół.
„Nasza akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem. Notujemy dużą ilość wysyłanych listów, a użytkownicy bardzo chętnie wskazują swoich świętych Mikołajów” – mówi Maciej Gałecki, odpowiedzialny za przygotowanie promocji. Jest to niewątpliwie dobra okazja, by kupić wymarzony prezent najbliższej osobie mając świadomość, że sprawiliśmy jej autentyczną radość.
Druga promocja jest przeznaczona dla wszystkich klientów pasażu handlowego. Wszystkie osoby dokonujące zakupów w okresie przedświątecznym za kwotę przynajmniej 50 złotych, biorą udział w losowaniu nagrody – świątecznego prezentu, który można wybrać sobie w szerokiej ofercie sklepu.
„W ten sposób chcemy wyróżnić wszystkie osoby dokonujące zakupów w naszym sklepie i jednocześnie nagrodzić jedną z nich – sprawiając prezent bezpośrednio od redakcji portalu akurat pod choinkę” – mówi Karol Kosiński, administrator portalu.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.