Od kilku dni osoby przeglądające ofertę pasażu handlowego mogą wysłać List do Mikołaja w którym mogą poprosić o przyniesienie pod choinkę tego jednego, wymarzonego prezentu. Aby zwiększyć szansę otrzymania go, list jest wysyłany do… osoby wskazanej przez nadawcę – najczęściej kogoś z rodziny lub bliskich przyjaciół.
„Nasza akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem. Notujemy dużą ilość wysyłanych listów, a użytkownicy bardzo chętnie wskazują swoich świętych Mikołajów” – mówi Maciej Gałecki, odpowiedzialny za przygotowanie promocji. Jest to niewątpliwie dobra okazja, by kupić wymarzony prezent najbliższej osobie mając świadomość, że sprawiliśmy jej autentyczną radość.
Druga promocja jest przeznaczona dla wszystkich klientów pasażu handlowego. Wszystkie osoby dokonujące zakupów w okresie przedświątecznym za kwotę przynajmniej 50 złotych, biorą udział w losowaniu nagrody – świątecznego prezentu, który można wybrać sobie w szerokiej ofercie sklepu.
„W ten sposób chcemy wyróżnić wszystkie osoby dokonujące zakupów w naszym sklepie i jednocześnie nagrodzić jedną z nich – sprawiając prezent bezpośrednio od redakcji portalu akurat pod choinkę” – mówi Karol Kosiński, administrator portalu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.