Polski rynek agencji interaktywnych powiększył się kilka dni temu o nową firmę – REDage – której istotą działalności ma być nowa jakość komunikacji marketingowej w Internecie. Jej założycielami są postaci znane od wielu lat w branży marketingu interaktywnego i tradycyjnego – Eliza Łuczak-Hołowczyc i Robert Kaczmarski.
– Większość agencji interaktywnych ogranicza się do przygotowania efektownej kreacji, podczas gdy klienci coraz częściej oczekują kompleksowego podejścia. Nie zadowalamy się przygotowaniem oszałamiającej grafiki, lecz sięgamy także po szereg narzędzi i technik e-marketingowych, monitorujemy działania, prowadzimy analizy i mocno wspieramy klientów w procesie komunikacji i e-PR – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director w REDage. Agencja chce skupić się w swojej działalności między innymi na audytach marketingowych, opracowaniu strategii komunikacji marketingowej, projektowaniu kampanii reklamowych i kreacji reklamowych dla Internetu oraz monitorowaniu serwisów przed i po kampaniach on-line.
Zdaniem Elizy Łuczak-Hołowczyc polskie firmy mają wciąż problemy z koncepcją komunikacji w Internecie. – Dziś w sieci trzeba umieć znaleźć się w odpowiednim momencie, z odpowiednim przekazem. I to nie tylko w sytuacji kryzysowej, choć to ona właśnie prowokuje często do pewnych działań. Fala, która wypływa z Internetu może nas ponieść daleko. Dobrze mieć możliwie najlepszy statek – uważa Eliza Łuczak-Hołowczyc. Według niej, nie ma już w Internecie kilku grup społecznych. Są prawie wszyscy. Poszukiwanie najefektywniejszych rozwiązań marketingowych stało się więc nie lada wyzwaniem.
Ludzie związani z REDage pracowali dla takich marek jak, m.in.: Shell, HBO, Vichy, Garnier, La Roche Posay, Normaderm, Loreal. Niezależnie od oficjalnego startu agencja faktycznie działa już na rynku od kilku miesięcy, współpracując z kilkoma firmami z branży kosmetycznej. Skąd nazwa agencji? – Czerwień to emocje. W Chinach kolor czerwony symbolizuje szczęście i powodzenie. To także kolor rewolucji i wielkich przemian. Zaczynamy nową epokę komunikowania w Internecie – tłumaczy Robert Kaczmarski, członek zarządu REDage.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.