Polski rynek agencji interaktywnych powiększył się kilka dni temu o nową firmę – REDage – której istotą działalności ma być nowa jakość komunikacji marketingowej w Internecie. Jej założycielami są postaci znane od wielu lat w branży marketingu interaktywnego i tradycyjnego – Eliza Łuczak-Hołowczyc i Robert Kaczmarski.
– Większość agencji interaktywnych ogranicza się do przygotowania efektownej kreacji, podczas gdy klienci coraz częściej oczekują kompleksowego podejścia. Nie zadowalamy się przygotowaniem oszałamiającej grafiki, lecz sięgamy także po szereg narzędzi i technik e-marketingowych, monitorujemy działania, prowadzimy analizy i mocno wspieramy klientów w procesie komunikacji i e-PR – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director w REDage. Agencja chce skupić się w swojej działalności między innymi na audytach marketingowych, opracowaniu strategii komunikacji marketingowej, projektowaniu kampanii reklamowych i kreacji reklamowych dla Internetu oraz monitorowaniu serwisów przed i po kampaniach on-line.
Zdaniem Elizy Łuczak-Hołowczyc polskie firmy mają wciąż problemy z koncepcją komunikacji w Internecie. – Dziś w sieci trzeba umieć znaleźć się w odpowiednim momencie, z odpowiednim przekazem. I to nie tylko w sytuacji kryzysowej, choć to ona właśnie prowokuje często do pewnych działań. Fala, która wypływa z Internetu może nas ponieść daleko. Dobrze mieć możliwie najlepszy statek – uważa Eliza Łuczak-Hołowczyc. Według niej, nie ma już w Internecie kilku grup społecznych. Są prawie wszyscy. Poszukiwanie najefektywniejszych rozwiązań marketingowych stało się więc nie lada wyzwaniem.
Ludzie związani z REDage pracowali dla takich marek jak, m.in.: Shell, HBO, Vichy, Garnier, La Roche Posay, Normaderm, Loreal. Niezależnie od oficjalnego startu agencja faktycznie działa już na rynku od kilku miesięcy, współpracując z kilkoma firmami z branży kosmetycznej. Skąd nazwa agencji? – Czerwień to emocje. W Chinach kolor czerwony symbolizuje szczęście i powodzenie. To także kolor rewolucji i wielkich przemian. Zaczynamy nową epokę komunikowania w Internecie – tłumaczy Robert Kaczmarski, członek zarządu REDage.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.