Polski rynek agencji interaktywnych powiększył się kilka dni temu o nową firmę – REDage – której istotą działalności ma być nowa jakość komunikacji marketingowej w Internecie. Jej założycielami są postaci znane od wielu lat w branży marketingu interaktywnego i tradycyjnego – Eliza Łuczak-Hołowczyc i Robert Kaczmarski.
– Większość agencji interaktywnych ogranicza się do przygotowania efektownej kreacji, podczas gdy klienci coraz częściej oczekują kompleksowego podejścia. Nie zadowalamy się przygotowaniem oszałamiającej grafiki, lecz sięgamy także po szereg narzędzi i technik e-marketingowych, monitorujemy działania, prowadzimy analizy i mocno wspieramy klientów w procesie komunikacji i e-PR – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director w REDage. Agencja chce skupić się w swojej działalności między innymi na audytach marketingowych, opracowaniu strategii komunikacji marketingowej, projektowaniu kampanii reklamowych i kreacji reklamowych dla Internetu oraz monitorowaniu serwisów przed i po kampaniach on-line.
Zdaniem Elizy Łuczak-Hołowczyc polskie firmy mają wciąż problemy z koncepcją komunikacji w Internecie. – Dziś w sieci trzeba umieć znaleźć się w odpowiednim momencie, z odpowiednim przekazem. I to nie tylko w sytuacji kryzysowej, choć to ona właśnie prowokuje często do pewnych działań. Fala, która wypływa z Internetu może nas ponieść daleko. Dobrze mieć możliwie najlepszy statek – uważa Eliza Łuczak-Hołowczyc. Według niej, nie ma już w Internecie kilku grup społecznych. Są prawie wszyscy. Poszukiwanie najefektywniejszych rozwiązań marketingowych stało się więc nie lada wyzwaniem.
Ludzie związani z REDage pracowali dla takich marek jak, m.in.: Shell, HBO, Vichy, Garnier, La Roche Posay, Normaderm, Loreal. Niezależnie od oficjalnego startu agencja faktycznie działa już na rynku od kilku miesięcy, współpracując z kilkoma firmami z branży kosmetycznej. Skąd nazwa agencji? – Czerwień to emocje. W Chinach kolor czerwony symbolizuje szczęście i powodzenie. To także kolor rewolucji i wielkich przemian. Zaczynamy nową epokę komunikowania w Internecie – tłumaczy Robert Kaczmarski, członek zarządu REDage.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.