MySpace doczeka się poważnego odświeżenia. Nadchodząca wersja serwisu społecznościowego to nie tylko nowy wygląd; to także poważna zmiana w idei działania platformy. Czy to wystarczy by odzyskać zainteresowanie użytkowników?
Nowa wersja MySpace będzie stopniowo ukazywana użytkownikom, ale pełne przejście nastąpi z końcem listopada. Zmiany obejmą wszystkie elementy serwisu: od strony głównej i logo, przez profile po strony tematyczne. Ułatwiona ma zostać nawigacja (zakładki „Odkryj” i „Mój profil”), a posty na tablicy mają być dostępne w trzech odsłonach (magazynowym, klasycznym i wideo). Zupełnie nowa ma być również wersja mobilna, z dedykowanymi aplikacjami na systemy Android i iOS jeszcze w tym roku. Wszystko by MySpace stało się „kierunkiem społecznościowej rozrywki”.
Użytkownicy nowego MySpace mają uzyskać dostęp do spersonalizowanego źródła treści, w którym prezentowane mają im być materiały, które mogą im się spodobać – dobierane będą na podstawie ich zainteresowań oraz aktywności w serwisie.
Serwis skupić chce się na odbiorcach w wieku 13-35 lat („generacja Y”). Ma stać się „głównym celem napędzanej społecznie pasji fanów i twórców”. To znaczna zmiana jeśli porównać ją do poprzedniego hasła: „miejsca dla przyjaciół”.
To początek ekscytującego punktu zwrotnego dla MySpace. Nasza nowa strategia wykorzystuje największe siły MySpace – głębokie rozumienie społeczności, bogactwo treści rozrywkowych oraz możliwość wyłapywania kulturowych trendów w czasie rzeczywistym. To jednak tylko pierwszy krok i czeka nas wiele nowych funkcjonalności, programów oraz ulepszeń w przyszłości – powiedział Mike Jones, dyrektor generalny MySpace.
Ostanie miesiące i lata nie były dla MySpace łatwe. Szczególnie bolesne i znamienne było wyprzedzenie w czerwcu ubiegłego roku niegdyś numeru jeden w świecie serwisów społecznościowych przez zdobywającego coraz więcej użytkowników Facebooka. Wtedy też rozpoczęły się poważne zwolnienia, a przyszłość serwisu rysowała się w coraz ciemniejszych barwach.
Czy taka poważna zmiana pozwoli MySpace odzyskać zaufanie i zainteresowanie internautów? Specjalizacja wydaje się być jednym rozwiązaniem. Miejmy nadzieję, że to wystarczy i MySpace pozostanie na rynku jako zdrowy i silny konkurent Facebooka.
Welcome to the new Myspace
myspace | Myspace Video
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.