Współczesny Don Juan zamiast wspinać się po balkonach wysłałby do wybranki SMS-a, zaś jego konkurent, Casanova zaśpiewałby na głos walentynkową serenadę przez Internet! 14 lutego przez cały dzień Gadu-Gadu wspierać będzie amantów darmowymi połączeniami w telefonii Gadu-Gadu NAGŁOS.
14 lutego przez cały dzień w telefonii internetowej Gadu-Gadu NAGŁOS będzie można bezpłatnie dzwonić na polskie numery telefonów stacjonarnych i określone kierunki zagraniczne (Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy, Stany Zjednoczone, Kanada, Francja, Włochy, Austria, Norwegia i Szwecja).
Tzw. HAPPY DAY organizowany przez Gadu-Gadu NAGŁOS w dniu 14 lutego to kontynuacja trendu w Gadu-Gadu: oferowanie bezpłatnych rozmów telefonicznych użytkownikom komunikatora. Z usługi tej korzysta coraz więcej internautów.
Pierwszym krokiem było wprowadzenie w Gadu-Gadu we wrześniu ub. roku bezpłatnych połączeń telefonicznych w określonych godzinach (tzw. Happy Hours, obecnie w godz. 18-21 codziennie). Kolejny krok to cały określony dzień za darmo – taki najbliższy dzień będzie 14 lutego – Dzień Zakochanych, a jednocześnie pierwsza rocznica powstania telefonii internetowej Gadu-Gadu NAGŁOS, z której skorzystało dotychczas już ćwierć miliona osób.
Dostęp do bezpłatnych rozmów telefonicznych jest prosty – wystarczy korzystać z komunikatora Gadu-Gadu, którego najnowszą wersję można pobrać ze strony www.gadu-gadu.pl Bezpośrednio z komunikatora należy uruchomić panel telefonii internetowej Gadu-Gadu NAGŁOS i wykonywać bezpłatne połączenia poprzedzając numer znakiem * (gwiazdką). W zamian za możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń, użytkownik słyszy reklamę głosową przed i podczas rozmowy.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...