Amerykański portal biznesowy The DemandGen Report, wyróżnił statuetką Killer Content Award 2017 kampanię contentową GetResponse z udziałem influencerów. Eksperci portalu docenili wysoki poziom wiedzy oraz profesjonalizm działań wokół Marketing Automation Hub – projektu wspierającego wprowadzenie na rynek marketing automation.
Marketing Automation Hub to portal o automatyzacji marketingu, gdzie eksperci dzielą się wiedzą na temat różnych aspektów automation: od emaili, przez content, aż po social media. W projekt zaangażowali się światowej klasy specjaliści, m. in. Jason Falls, Jeff Bullas, Erik Qualman, Kath Pay, Dave Chaffey, Lon Safko, Ann Handley, Michael Brenner i Jamie Turner. W pierwszej fazie kampanii zespół GetResponse wraz z ekspertami stworzył ponad 65 różnych treści edukacyjnych: webinarów, ebooków, filmów video oraz blog postów. Specjaliści z Demand Gen Report, którzy na co dzień zajmują się analizą globalnych trendów marketingu w branży B2B, co roku wyróżniają firmy tworzące najbardziej angażujące treści i kampanie.
Ogłoszenie zwycięzców i oficjalne wręczenie statuetek Killer Content Award 2017 odbyło się podczas konferencji 2017 B2B Marketing Exchange w Scottsdale w Arizonie. W tym roku GetResponse znalazło się w gronie laureatów wśród takich firm takich jak: IBM, Oracle, Uberflip, FedEx czy Thomson Reuters.
Marketing Automation Hub to dla nas bardzo ciekawy projekt. Jesteśmy zadowoleni z efektu i dumni z pracy całego zespołu, który za nim stoi. To wyróżnienie to dowód na to, że kampanie z udziałem influencerów mają sens również w branży MarTech, pod warunkiem, że są od początku do końca przemyślane. Udało nam się stworzyć miejsce w sieci pełne profesjonalnych treści edukacyjnych i rozkręcić wokół niego globalną kampanię z udziałem influencerów. Naszym celem jest dalsze rozwijanie tego projektu w taki sposób, żeby stanowił podstawowe źródło wiedzy na temat marketing automation i podsuwał marketerom kolejne pomysły – powiedziała Ewa Puchalska, Brand Communications Manager GetResponse.
Portal wiedzy Marketing Automation Hub to contentowe uzupełnienie najnowszej funkcjonalności platformy GetResponse: Marketing Automation. Dzięki Marketing Automation w GetResponse marketerzy, którzy nie mieli do tej pory styczności z tym narzędziem mogą w prosty sposób stworzyć swoje pierwsze kampanie automation. Szybki dostęp online i prosty w obsłudze panel sprawiają, że pierwsze kroki z automatyzacją stają się łatwiejsze.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.