Jarkom, właściciel sklepu Cyfrowe.pl, jest zdobywcą Gryfa Medialnego 2008. To nagroda przyznawana przez redakcje TVP Gdańsk, Radia Gdańsk i „Polski Dziennika Bałtyckiego” – patronów medialnych Nagrody Pomorskiej „Gryf Gospodarczy 2008”. Statuetka „Gryfa Medialnego” co roku trafia do najlepszej – zdaniem telewidzów, słuchaczy i czytelników – pomorskiej firmy.
Przez kilkanaście dni – do 16 maja – czytelnicy „Polski Dziennika Bałtyckiego”, widzowie TVP Gdańsk oraz słuchacze Radia Gdańsk wybierali najlepszą, ich zdaniem, pomorską firmę minionego roku. Finał plebiscytu, zorganizowanego przez największe pomorskie redakcje, miał miejsce podczas uroczystej gali Nagrody Pomorskiej „Gryf Gospodarczy 2008”, która odbyła się w środę, 28 maja, w gdańskim Dworze Artusa. Firma JARKOM była również wśród finalistów – pretendentów do nagrody głównej, w kategorii „Małe przedsiębiorstwa” (zatrudniające do 50 pracowników).
– Gratuluję z całego serca i dziękuję za dobrą pracę wszystkim, którzy przyczynili się do otrzymania tego wyróżnienia. O zwycięstwie JARKOM-u zadecydowali przede wszystkim zadowoleni klienci oraz sympatycy sklepu Cyfrowe.pl. Za okazane nam w plebiscycie uznanie jestem Państwu niezmiernie wdzięczny – powiedział Jarosław Banacki, dyrektor zarządzający firmy JARKOM.
„Gryf Gospodarczy” to prestiżowa nagroda przyznawana od dziesięciu już lat najlepszym przedsiębiorstwom Pomorza. Kapituła konkursu, której przewodniczy Marszałek Województwa Pomorskiego wraz z Wojewodą Pomorskim wyróżnia dynamicznie działające firmy, które niezależnie od koniunktury gospodarczej odnotowują stałą poprawę wyników finansowych, a ich działalność charakteryzuje się przejrzystością, uczciwością i ma szczególny wpływ na wizerunek i rozwój regionu. „Gryf Medialny” to specjalne wyróżnienie przyznawane przez przedstawicieli patronów medialnych Nagrody Pomorskiej „Gryf Gospodarczy 2008”, największe pomorskie redakcje.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.