W Poznaniu spotkają się najbardziej wpływowi eksperci na świecie zajmujący się tematyką marketingu w wyszukiwarkach. W najbliższą środę, 15 czerwca, w Starym Browarze rusza międzynarodowa konferencja Search Marketing Day.
Konferencję Search Marketing Day poprowadzi Simon Sundén ze Szwecji. Światową czołówkę SEO reprezentować będą także Marcus Tandler z Niemiec, Mikkel deMib Svendsen z Danii, Jane Copland z Nowej Zelandii, Razvan Gavrilas z Rumunii, Stephen Pavlovich, Martin Macdonald oraz Dixon Jones z Wielkiej Brytanii. Na Search Marketing Day zagości w formie streamingu online Rand Fishkin z USA. To najbardziej rozpoznawalny ekspert SEO na świecie, który połączy się z uczestnikami prosto z siedziby SEOmoz.org w Seattle.
Ponadto organizator imprezy, poznańska firma consultingowa MaxROY.com, szykuje jeszcze kilka niespodzianek. Jedną z nich zdradza Cezary Lech, wiceprezes MaxROY.com: – Na początku konferencji zaprezentujemy specjalne video Matta Cutts’a z odezwą do polskiej branży SEO. Matt Cutts to jeden z najstarszych i najsłynniejszych pracowników Google, który od 2000 roku zajmuje się jakością wyników wyszukiwania.
Search Marketing Day zostanie zorganizowany w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Pierwszego dnia, 15 czerwca, odbędzie się konferencja, a po niej w późnych godzinach wieczornych wszyscy uczestnicy wezmą udział w Afer Party. Drugiego dnia, 16 czerwca, zaplanowano praktyczne warsztaty z narzędzi SEO oraz szkolenie ze strategii komunikacji w Facebooku (to ostatnie szkolenie w formie tradycyjnej lub streaming online).
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.