Od 20 lutego 2003 r. pod adresem gala.onet.pl ruszył polskojęzyczny serwis Nike. Serwis jest wiosenną edycją trwającej już od dwóch lat kampanii reklamowej skierowanej do kobiet i firmowanej logo „nikewomen”. Tym razem głównym kanałem przekazu jest Internet, za pośrednictwem którego można zamówić katalog z nową kolekcją NIKE wiosna-lato 2003, zaś kampanii towarzyszą dodatkowo imprezy fitness: NIKE Fitness Convention oraz cykl imprez pod wspólną nazwą NIKE Body Jam.
Jaka jesteś…” – pyta NIKE rozpoczynając swoją kolejną akcję promocyjną obejmującą kolekcję „nikewomen” na sezon wiosna 2003 r. Tegoroczna kampania skierowana jest do kobiet aktywnych, dynamicznych, które lubią się ruszać, nie boją się wysiłku, nie jest
im obca sala gimnastyczna czy klub fitness albo siłownia, a przy tym zawsze chcą wyglądać modnie i atrakcyjnie.
Serwis internetowy NIKE, stanowiący podstronę serwisu gala.onet.pl pomaga odpowiedzieć współczesnej kobiecie na pytanie, jaka jest i w czym czuje się najlepiej. Wirtualny przewodnik po typach damskich osobowościach, wykonany w technologii flash, zawiera dokładny opis każdej z nich – tutaj możesz sprawdzić, czy jesteś Siłownioholiczką, Kobietą Akcji, Primadonną, Divą, Joganistka czy też Wygodnicką. Ponadto na serwisie można on-line zamówić bezpłatny Megalog – czyli atrakcyjny, wysokiej jakości katalog prezentujący najnowszą kolekcję NIKE na sezon wiosna/lato 2003.
Kampania „nikewomen” w internecie została zaplanowana równolegle do działań prowadzonych w innych mediach. Oficjalny start kampanii nastąpił 20 lutego br. Głównym trzonem kampanii jest 2-miesięczny sponsoring serwisu gala.onet.pl oraz specjalnie przygotowane podstrony NIKE. Serwis „nikewomen” 2003 pojawił się na serwisie gala.onet.pl dokładnie w momencie startu tego nowego serwisu na najpopularniejszym w Polsce portalu. Wsparciem kampanii są działania zachęcające kobiety do odwiedzenia serwisu NIKE obejmujące m.in. emisję pop-under’ów w serwisie Wirtualnej Polski – Polki.pl oraz obecność bannera w komunikatorze gadu-gadu. Dodatkowo o serwisie NIKE Women mieszkanki Krakowa, Katowic, Warszawy, Poznania i Gdańska dowiedzą się za pośrednictwem mailingu oraz emisji specjalnego komunikatu w komunikatorze gadu-gadu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.