Od końca listopada WirtualneMedia.pl serwis internetowy poświęcony mediom, reklamie i telekomunikacji, organizuje wspólne akcje promocyjne z największymi polskimi firmami z branży media.
W każdym tygodniu – od poniedziałku do piątku, wspólnie z wybraną firmą Wirtualnemedia.pl przeprowadza konkurs, w którym uczestnicy muszą odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące danej firmy. Warunkiem uczestnictwa jest zamówienie subskrypcji serwisu, bo tylko tym sposobem można otrzymać pytanie konkursowe. Co tydzień wygrywają trzy osoby.
Sponsorami nagród są m.in.: Tele5, RMF FM, Canal+, Radio Pin, Axel Springer Polska, TVN, UPC, VIVA czy Polsat.
Mamy nadzieję, że współpraca z największymi polskimi firmami z branży mediów podniesie prestiż Wirtualnemedia.pl a nagrody w konkursach będą miłym prezentem dla naszych czytelników – mówi Marcin Szumichora, redaktor naczelny . Naszymi czytelnikami są ludzie wykształceni i wymagający, chcemy by w naszym portalu znaleźli wszystkie interesujące ich informacje i jesteśmy otwarci na sugestie i nowe propozycje – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.