Największe frytki w systemie eB2

Opublikowano: 6 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma QAD Polska podpisała umowę z Farm Frites Poland S.A. na podniesienie systemu MFG/PRO do najnowszej wersji – eB2.

Farm Frites Poland S.A. od kilku lat wykorzystuje system MFG/PRO jako skuteczne narzędzie wspomagania procesów biznesowych. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest wdrożenie najnowszej wersji systemu – MFG/PRO eB2 i zwiększenie ilości użytkowników z 16 do 25.

Poza dotychczas obsługiwanymi obszarami – finansów i sprzedaży – MFG/PRO eB2 zostanie rozszerzone o nowe moduły: Środki trwałe, Oferty Sprzedaży i Magazynowanie Wysokiego Składowania AIM (Advanced Inventory Management). Na uwagę zasługuje decyzja firmy o zastąpieniu modułem AIM konkurencyjnych rozwiązań stosowanych dotychczas. AIM to zaawansowane narzędzie, dostarczające wielu opcji zarządzania magazynem. Obsługuje m.in. kody kreskowe i daje możliwość pracy bezprzewodowej. Dodatkową zaletą AIM jest niski współczynnik ROI (Risk of Investment), gwarantujący szybki zwrot z inwestycji. Nowa aplikacja zostanie w pełni zintegrowana z MFG/PRO eB2.

„Cieszymy się z każdej nowej umowy na wdrożenie i aktualizację MFG/PRO, ale tym, co daje nam szczególny powód do dumy, jest zadowolenie naszych długoletnich klientów i ich decyzje o wykorzystaniu systemu w kolejnych obszarach biznesu.” – podsumował Artur Sawicki, specjalista ds. klientów strategicznych QAD Polska.

Nowa wersja systemu MFG/PRO eB2 zostanie uruchomiona na platformie bazodanowej Progress Enterprise. Będzie wykorzystywać serwer centralny HP z systemem operacyjnym HP Unix. Firmy zaplanowały uruchomienie projektu w pełnej funkcjonalności na kwiecień 2004 r.

http://www.qad.pl

Sylwester KozakNajwiększe frytki w systemie eB2

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.