Narzędzie NetCrunch do monitorowania sieci dostępne po polsku

Opublikowano: 17 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

AdRem Software, producent oprogramowania do zarządzania sieciami, zaprezentował pierwszą polską wersję językową programu AdRem NetCrunch podczas konferencji ‚Systemy Dla Przedsiębiorstw’ (Warszawa, 14-15 grudnia 2004). Wydarzenie to zbiegło się z premierą najnowszej wersji 3.1 tego popularnego narzędzia do wizualizacji i monitorowania sieci heterogenicznych, powiadamiania o błędach i raportowania.

NetCrunch jest pierwszym komercyjnym rozwiązaniem do monitorowania zasobów sieciowych wyposażonym w całkowicie polskojęzyczny graficzny interfejs użytkownika. Program został zaprojektowany z myślą o organizacjach średniej wielkości, które chcą zoptymalizować wykorzystanie infrastruktury IT przy minimalnych nakładach kadrowych i finansowych. Pokaz nowego NetCruncha ma charakter przedpremierowy – program trafi do publicznej dystrybucji pod koniec stycznia 2005 r.

‚Anglojęzyczna wersja NetCruncha zdobyła uznanie użytkowników i dziennikarzy za granicą, czego dowodem jest dynamiczny wzrost popytu i liczne pozytywne recenzje w prasie branżowej’, twierdzi Tomasz Kunicki – prezes i założyciel firmy AdRem Software. ‚Starając się zdyskontować ten sukces na rodzimym rynku zdecydowaliśmy się – zgodnie z sugestiami użytkowników – udostępnić polski interfejs NetCruncha i wzbogacić go o kilka nowych funkcji. Polska wersja usuwa istniejącą do tej pory barierę językową i umożliwia administratorom i działom IT swobodną, intuicyjną i efektywną obsługę wszystkich funkcji programu. Cieszy nas fakt, że jako pierwsi wprowadzamy polskojęzyczny program monitorujący na rynek tak bardzo zdominowany przez wersje anglojęzyczne, często nieprzystosowane do naszych realiów.’

http://www.adrem.com.pl/

Sylwester KozakNarzędzie NetCrunch do monitorowania sieci dostępne po polsku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.