NASK będzie dostawcą Internetu, a tworzony przez NASK portal informacyjny „Polska.pl” patronem medialnym X Festynu Archeologicznego w Biskupinie. Pod adresem Polska.pl/biskupin można obejrzeć przygotowany specjalnie z tej okazji serwis, dzięki któremu poznamy dzieje pradawnej osady i odbędziemy wirtualny spacer po biskupińskim grodzie.
Jubileuszowy festyn w Biskupinie odbędzie się w dniach 18 – 26 września. Na czas trwania imprezy NASK zapewnia jej organizatorom i odwiedzającym ją gościom dostęp do Internetu. Turyści odwiedzający Biskupin będą mogli korzystać ze specjalnie przygotowanej kawiarni internetowej, a redaktorom portalu pozwoli to na bieżące relacjonowanie biskupińskich wydarzeń. Jak zapewnia kierownik Zespołu Polska.pl Marek Marzec, będzie o czym pisać, bowiem tematem przewodnim tegorocznej imprezy są Celtowie – od ponad 2500 lat obecni w kulturze i cywilizacji Europy.
Na stronach serwisu Polska.pl przeczytamy między innymi o ceremonii pogrzebowej celtyckiego wojownika, dowiemy się, jak Celtowie wojowali z Rzymianami i poznamy wiele ciekawostek dotyczących historii tego słynnego ludu i jego kultury. Ci zaś, którzy zawitają w biskupińskie progi, będą mogli wziąć udział w pokazach tańców irlandzkich, spróbować charakterystycznych potraw i oddać się pradziejowym uciechom, takim jak strzelanie z łuku, rzut młotem czy dla też nauka warzenia piwa.
Istotnym elementem serwisu biskupińskiego w portalu Polska.pl są umieszczone w dziale Sprawdź swoja wiedzę pakiety edukacyjne. Pakiety przygotowane zostały przez organizatorów festynu.
Można je wykorzystać na kilka sposobów: jako podstawę do przeprowadzenia lekcji historii przez nauczyciela, jako zeszyt ćwiczeń wypełniany podczas wizyty klasy na Festynie Archeologicznym w Biskupinie lub mogą one służyć do samodzielnego czytania przez uczniów. Umieszczenie pakietów w Internecie w ogromny sposób ułatwia ich popularyzację. Teraz każda szkoła mająca dostęp do sieci może z nich skorzystać i wydrukować w liczbie odpowiadającej swojemu zapotrzebowaniu. Wśród pakietów jest również lekcja festiwalowa przygotowana specjalnie z myślą o dzieciach ze szkół integracyjnych i specjalnej troski.
Festyn Archeologiczny w Biskupinie należy do największych tego typu plenerowych imprez w Europie. Podczas jego trwania malownicze tereny pradziejowego półwyspu odwiedza blisko 90 tys. turystów. Organizatorami i pomysłodawcami wydarzenia są Muzeum w Biskupinie i Instytut Archeologiczny w Warszawie.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...