Nastolatek.pl – nowy serwis dla młodzieży

Opublikowano: 17 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Z początkiem września powstał nowy serwis dla młodzieży – Nastolatek.pl, zbudowany na bazie zawartości strony Nastolatkowie.com oraz przy wsparciu organizacyjnym portalu Nauka.pl.

Nowy serwis może się pochwalić zmodernizowaną szatą graficzną, szeregiem usprawnień technicznych oraz bardziej atrakcyjną dla reklamodawców powierzchnią reklamową. Nastolatek, to serwis tworzony i czytany przez młodzież, z jej rzeczywistymi problemami i przy minimalnej cenzurze. Na mocy umowy o współpracy, Nauka.pl wspiera młodą ekipę tworzącą Nastolatka od strony technicznej i organizacyjnej oraz promocji i pozyskiwania reklam. W gestii Nastolatka pozostają kwestie personalne, kierunki rozwoju oraz zawartość merytoryczna.
Największą wartością serwisu jest właśnie ta ostatnia. Twórcom Nastolatka udało się zgromadzić szeroką grupę młodych czytelników, którzy utożsamiając się ze stroną, biorą bardzo aktywny udział w jej rozwoju. „Dzięki czytelnikom, którzy są jednocześnie naszymi redaktorami, możemy zaoferować internautom przynajmniej kilkadziesiąt tekstów miesięcznie” – podkreśla Wojciech Wirwicki, właściciel serwisu.

Na wsparcie Nastolatka zdecydował się jeden z największych serwisów edukacyjnych – Nauka.pl. Współpraca umożliwi Nastolatkowi znacząca promocję i pozyskanie nowych czytelników – użytkownikami Nauka.pl w 60% są osoby w wieku do 18 lat.

„Nastolatek.pl, to uzupełnienie naszej oferty serwisów informacyjnych, skierowanych do młodzieży” – mówi Jerzy Michalski, współwłaściciel Nauka.pl – „Na współtworzenie strony zdecydowaliśmy się dzięki jego bardzo ciekawej zawartości merytorycznej. Rzeczywistość i autentyzm prezentowanych treści to cechy, które przyciągają bardzo dobrze wyodrębniony segment młodzieży”.

http://www.nastolatek.pl

http://www.nauka.pl
http://www.nastolatek.pl

Sylwester KozakNastolatek.pl – nowy serwis dla młodzieży

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.