W dzisiejszym świecie coraz częściej podjęcie różnych decyzji poprzedzamy przeszukaniem Internetu. Zanim wybierzemy się na zakupy, szukamy promocji i ofert sklepów, rezerwację stolika poprzedzamy przejrzeniem karty dań, a przed wyjazdem na wakacje, bądź w delegację oglądamy aktualne zdjęcia i filmy. Jednak nie zawsze jesteśmy w stanie znaleźć odpowiednie informacje, nie zawsze możemy sprawdzić jak wygląda ulica danego miasta, do którego wybieramy się służbowo lub na urlop.
Z pomocą przychodzi portal SecondStreet.pl, który daje unikatową możliwość obejrzenia aktualnego widoku polskich ulic, z poziomu przechodnia, (a nie tylko w formie mapy lub zarysu dachów budynków). Do udostępnionej Internautom od kwietnia łódzkiej Piotrkowskiej, dołączyła w sierpniu wrocławska Świdnicka.
Wirtualny spacer po centrum Wrocławia zaczynamy od Rynku, a kończymy na Placu Teatralnym. Nie ruszając się zza biurka możemy podziwiać fasady budynków, witryny sklepów, zabytki i zaułki. Dzięki temu, w momencie przyjazdu do Wrocławia, możemy poczuć się jak w dobrze znanym i lubianym miejscu.
W kolejnych miesiącach celem projektu NaSwidnickiej.pl jest ożywienie ulicy w Internecie – narzędziem do tego będą uruchamiane sukcesywnie dwie platformy – e-commerce i społecznościowa.
Pierwsza platforma będzie narzędziem dla sklepów i firm. Dzięki niemu nawet małe rodzinne sklepy będą mogły pozwolić sobie na uruchomienie swojego wirtualnego odpowiednika w sieci (wizytówkę, sklep internetowy).
Natomiast platforma społecznościowa będzie zawierać elementy już znane i lubiane przez Internautów – takie jak możliwości tworzenia specyficznych grup, forów, rozmowy, czy blogów. Będzie również możliwość wgrywania zdjęć, tworzenia swoich kolekcji, porównywania jej z kolekcjami innych osób, poddawania ich opinii.
Jak mówi Bartek Matusiak, Dyrektor Projektu, firma NEW.CON10T chce, aby strona NaSwidnickiej.pl stała się miejscem znanym i lubianym nie tylko przez Wrocławian, ale również przez sympatyków i turystów mających w planach zwiedzenie Wrocławia.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.