Wdrożony system pozwala na łatwe i intuicyjne założenie i uruchomienie własnego sklepu, a następnie przedłużenie okresu jego działania. Klient ma możliwość samodzielnego wyboru najwygodniejszej dla siebie metody płatności za skorzystanie z usługi (karty płatnicze, przelew, przekaz, mTransfer, Inteligo, WAP). Będzie miał również możliwość administrowania sklepem z każdego miejsca oraz jego modyfikację i konfigurację zawartości.
Dodatkową zaletą jest wprowadzenie 14-dniowego okresu testowego, w czasie którego Klient ma okazję sprawdzenia funkcjonalności sklepu. W tym czasie jednak sklep nie jest widoczny dla użytkowników portalu. Następuje to po aktywacji sklepu na wybrany przez Klienta okres (sklep może być aktywny od jednego miesiąca do roku).
„W programie uruchamiania i włączania sklepów internetowych do serwisu Zakupy Wirtualna Polska pełni funkcję swoistej tablicy ogłoszeń skupiającej sklepy internetowe. Zamieszczenie sklepu na takiej tablicy powoduje oprócz przedstawienia całego asortymentu sklepu, dodatkowe promowanie nowości, rabatów, wyprzedaży zapasów magazynowych itp. Swoim Partnerom WP zapewnia dostęp do szerokiej rzeszy użytkowników i wysoką dzienną oglądalność. Jest to zatem doskonała szansa na wykorzystanie interaktywnej formy promowania i sprzedawania swoich produktów.” – mówi Ewa Stasik z Działu Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.