TechnoBoard, wyspecjalizowany fundusz zalążkowy, ogłasza kolejny nabór pomysłów na e-biznes, który rusza 3 września. Pomysłodawcy mogą uzyskać do 830 tys. zł dofinansowania. Co zrobić, aby sięgnąć po te pieniądze?
Już 3 września, w najbliższy poniedziałek, rusza nabór pomysłów na e-biznes w TechnoBoard. Jest to wyspecjalizowany fundusz zalążkowy, który opiera swoją działalność na dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Skarbu Państwa, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 3.1. Istnieje on od początku 2010 roku i od tego czasu realizuje projekty inkubacji małego e-biznesu. Teraz po raz kolejny TechnoBoard chce wesprzeć młodych przedsiębiorców, mających pomysł na własny e-biznes.
Maksymalnie, z funduszu zalążkowego TechnoBoard można uzyskać 830 tys. zł dofinansowania, pomoc merytoryczną i wsparcie w rozwoju biznesu po utworzeniu spółki. Nabór potrwa dwa tygodnie, a kandydaci z pomysłami do dofinansowania powinni kierować swoje zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie www.technoboard.pl.
Beneficjentem programu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, która przedstawi swój projekt e-biznesu. W pierwszym etapie prezentacja przedsięwzięcia internetowego ma obejmować wyłącznie kilkunastozdaniowy opis. Po analizie zgłoszeń, fundusz TechnoBoard wybierze do tzw. preinkubacji około 45 projektów, a ich twórcom zaoferuje bezpłatne analizy prawne i techniczne, jak również wsparcie przy optymalizacji procesów sprzedaży. Pomoże również sformułować i przeprowadzić badania rynkowe oraz biznesplany. Każdy uczestnik preinkubacji będzie mógł odbyć indywidualne konsultacje ze specjalistami z zespołu TechnoBoard.
Wysokość wsparcia finansowego dla najlepszego projektu e-biznesu będzie uzależniona od wartości wkładu pomysłodawcy, harmonogramu i potrzeb danej spółki. W zamian za kapitał, TechnoBoard przejmuje od 20 do 49,99 proc. udziałów w nowo powstającej spółce. Decyzję o zainwestowaniu w konkretny projekt podejmuje w TechnoBoard Komitet Inwestycyjny.
Przy wyborze projektów kierujemy się nie tylko ściśle mierzalnymi wskaźnikami, ale też tym, jak układa się współpraca z pomysłodawcą. Oczywiście ważnymi elementami są tu innowacyjność i przygotowanie biznesowe – powiedział Grzegorz Sperczyński, kierownik preinkubacji TechnoBoard.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.