Neckermann – świąteczne zakupy dla zapominalskich

Neckermann zaznaczył swą obecność w internecie z pomocą agencji SUPERMEDIA Interactive. Celem zrealizowanego projektu jest budowanie wizerunku marki za pośrednictwem nowych mediów oraz stworzenie przyjaznego klientowi kanału dystrybucji firmowej odzieży.

Nowy serwis Neckermanna jest odpowiedzią na potrzeby osób ceniących komfort i szanujących swój czas czyli preferujących szybkie i wygodne zakupy.

Do dyspozycji niezdecydowanych internautów oddano dział porad. Serwis udostępnia nawet tabele rozmiarów dla pań, panów i dzieci. Internauci którzy zdecydują się zarejestrować na zamieszczony w serwisie biuletyn informacyjny otrzymają możliwość śledzenia promocji i nowości.

Witrynę internetową Neckermann zaprojektowała i zrealizowała agencja SUPERMEDIA Interactive. Serwis powstał na bazie autorskiego systemu zarządzania treścią Content Manager, który umożliwia łatwe aktualizowanie treści również osobom bez znajomości technologii. Jest to kolejny zakończony sukcesem projekt sklepu internetowego zrealizowanego przez agencję SUPERMEDIA Interactive. Wcześniej firma stworzyła również księgarnię internetową dla Bertelsmann Media.

http://www.neckermann.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top