Sklep internetowy NEO24.PL pomaga wybrać prezenty spóźnionym Mikołajom. W ramach akcji Gwarancja Renifera, zamawiający w NEO24.PL tuż przed Świętami, mogą odebrać zakupy nawet w samą Wigilię.
W okresie przedświątecznym dla dbających o dokonanie właściwego zakupu czas biegnie nieubłaganie. Sklep NEO24.PL, rozumiejąc potrzeby konsumentów, którzy nie zdążyli wybrać prezentu dla bliskich, przygotował specjalną ofertę. Dzięki Gwarancji Renifera internauci oraz mieszkańcy Warszawy, Wrocławia, Katowic, Szczecina i Krakowa, mogą jeszcze w Wigilię odbierać prezenty zamówione nawet 23 grudnia przed godziną 12.00.
Dodatkowo, specjalnie dla swoich klientów, w okresie przedświątecznym sklep internetowy NEO24.PL wydłuża czas przyjmowania zamówień. Operatorzy NEO24.PL pozostaną do dyspozycji konsumentów w godzinach od 8.00 do 20.00, a placówki offline będą działać w dni powszednie od 10.00 do 18.00.
– Wiemy, jak trudno znaleźć czas, aby kupić odpowiedni, atrakcyjny prezent w korzystnej cenie. Tzw. „gorączka zakupów” i zatłoczone sklepy to elementy potrafiące skutecznie zniechęcić konsumenta. Z kolei bolączką kupujących online w okresie przedświątecznym jest opóźniona dostawa. Dlatego wszystkim poszukującym świątecznych podarków chcemy zapewnić szybkie, sprawdzone i bezstresowe zakupy – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL. – Na zamawiających, zarówno przez Internet, jak i w placówkach naziemnych, czekają korzystne promocje oraz oferty przygotowane specjalnie dla spóźnionych Mikołajów. NEO24.PL oferuje gwarancję otrzymania prezentu przed Wigilią. Paczki można odbierać samodzielnie w NEOPunktach, czyli tzw. Punktach Wydań Osobistych.
NEO24.PL wciąż poszerza ofertę kierowaną do odbiorców rynku e-commerce. Ciągły i dynamiczny rozwój sklepu wiąże się z chęcią dotarcia także do konsumentów preferujących zakupy poza Internetem.
– Od niedawna mieszkańcy Katowic mogą spotkać się z przedstawicielami naszego sklepu także w placówce naziemnej. W bieżącym roku, do tej pory, otworzyliśmy aż pięć NEOPunktów, gdzie klient, płacąc gotówką, może odebrać towar osobiście – potwierdza Maciej Idzikowski. – Pragniemy, aby oferta naszego sklepu była dostępna dla jak największej liczby osób, także odbiorców przyzwyczajonych do tradycyjnej definicji zakupów. Dla wielu konsumentów oznacza to większe bezpieczeństwo transakcji. Chcemy w ten sposób przekonać osoby niekorzystające na co dzień z Internetu do gwarancji dokonywania zakupów w sklepie działającym w „rzeczywistości wirtualnej”.
Działania e-sklepu zostały docenione przez licznych odbiorców rynku przyznających ogólnopolski Złoty Laur Konsumenta 2008. To kolejne, po rankingu Wprost i Money.pl, wyróżnienie NEO24.PL.
– Opinia naszych klientów jest dla nas najważniejsza – przyznaje Maciej Idzikowski. – Zdobycie głównej nagrody w kategorii Laur Konsumenta to wyjątkowe wyróżnienie. Dzięki takim inicjatywom, wiemy, że dążenia zespołu NEO24.PL odpowiadają zapotrzebowaniom klientów. Dlatego celem naszej firmy pozostanie dalsza, ciągła edukacja w zakresie walorów rynku e-commerce oraz konsekwentne realizowanie działań mających na uwadze dobro konsumenta.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.