Sklep internetowy NEO24.PL uruchamia konkurs dla fanów Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Miłośnicy sportowych rozgrywek mogą typować wyniki na specjalnie stworzonej stronie. Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej sumie 15 tys. zł.
Akcja „Wygraj z NEO24.PL” staruje wraz z początkiem Mundialu i potrwa do końca Mistrzostw Świata, tj. do 11 lipca br. To już kolejna internetowa zabawa zorganizowana przez NEO24.PL.
Konkurs, dostępny na stronie http://www.neo24.pl/mistrzostwa, polega na typowaniu przez internautów wyników rozgrywek pomiędzy drużynami biorącymi udział w Mistrzostwach Świata 2010 w RPA. Uczestnicy wskazujący najtrafniejsze wyniki meczów oraz liczbę uzyskanych przez daną drużynę bramek mają szansę na wygranie cennych nagród, m. in. aparatów cyfrowych, bonów na zakupy w e-sklepie, czy nagrody głównej – najnowszej generacji telewizora 3D o wartości blisko 7 tys. zł.
– Poprzez tego typu zabawę chcemy razem z internautami dzielić się emocjami związanymi z odbywającymi się właśnie Mistrzostwami Świata. Nagrody, które otrzymają szczęśliwcy, to oferta przygotowana specjalnie dla „mundialowców” i praktyczny zestaw każdego kibica: telewizor, aparat fotograficzny. Liczymy, że konkurs spotka się z dużym zainteresowaniem osób, które nie mogą bezpośrednio uczestniczyć w meczach. Wspólne typowanie wyników podniesie gorączkę kibicowania i pozwoli przenieść się choćby wirtualnie do Afryki – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.