Klienci e-commerce ponownie wyróżnili sklep internetowy NEO24.PL. Firma, podobnie jak przed rokiem, zdobyła złote godło w konkursie Laur Konsumenta 2009 w kategorii „Sklepy internetowe, elektronarzędzia, elektronika i sprzęt gospodarstwa domowego”. To kolejne, po ubiegłorocznym rankingu Wprost i Money.pl, prestiżowe wyróżnienie sklepu.
„Laur Konsumenta”, przygotowywany rokrocznie przez Grupę Media Partner, to jeden z największych programów konsumenckich, pozwalający wyłonić spośród 300 kategorii najlepsze marki i produkty. O przyznaniu nagrody decydują polscy konsumenci, w tym odbiorcy e-commerce, podczas przeprowadzanych sondaży i wypełnianych ankiet. Zebrane opinie są formą zbiorowej rekomendacji marki, wskazywaną m. in. na podstawie satysfakcji internautów z dokonanych zakupów, jakości obsługi i wydawanego sprzętu oraz szybkiego kontaktu sklepu z klientem.
Według najnowszych badań CBOS, od marca 2008 r. (57 proc.) do czerwca 2009 (67 proc.) znacznie wzrósł odsetek internautów, którzy kiedykolwiek dokonali zakupu przez Internet. Wśród istniejących na rynku e-commerce ofert związanych z elektroniką klienci w dalszym ciągu nieustannie doceniają i obdarzają zaufaniem wrocławski sklep internetowy NEO24.PL wskazując go jako najbardziej rekomendowaną i wiarygodną markę.
– Złoty Laur Konsumenta to nas duże wyróżnienie potwierdzające przywiązanie klientów do marki NEO24.PL. – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL. – Docieramy do klientów z całej Polski oferując im możliwie najszerszą ofertę, ale jednocześnie nie zapominamy o jakości obsługi i konieczności wpływania na satysfakcję z dokonanych zakupów. Dlatego też, dbając o wygodę konsumentów, uruchomiliśmy nowy serwis ulepszamy.neo24.pl, na którym mogą zgłaszać sugestie, uwagi i pomysły wdrożeń jeszcze bardziej usprawniających działalność sklepów internetowych.
Na uczestników akcji – pomysłodawców, których propozycje zostaną wdrożone – czekają nagrody.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.