Sklep internetowy NEO24.PL zajął trzecie miejsce w kategorii „Internetowe mega sklepy” w raporcie „Jakość Obsługi 2008”. To trzecie, obok rankingu Wprost i Money.pl oraz Złotego Lauru Konsumenta 2008, wyróżnienie działań marki w roku ubiegłym.
W programie „Jakość Obsługi”, przygotowanym przez Vision SecretClient, 12 tys. konsumentów wskazało zwycięzców pogrupowanych w 20 branż i przeszło 200 kategorii. Raport wyłania liderów jakości obsługi w Polsce i w poszczególnych branżach.
Firmy oceniano na podstawie wielu kryteriów. Nota ostateczna zależała od wiedzy i kompetencji personelu; jego zachowania i wyglądu; oferty, ceny, asortymentu firmy; organizacji i czasu obsługi; wyglądu miejsca obsługi.
NEO24.PL, dzięki wysokiej ocenie klientów, znalazł się wśród marek najbardziej rozpoznawanych na rodzimym rynku e-commerce. W zestawieniu ogólnym TOP100 wskaźnik jakości obsługi w sklepie klienci ocenili na +3,80 (w skali -5 do +5, bez oceny neutralnej, zerowej), co dało wynik na poziomie o ponad 80 proc. wyższym niż średnia (poziomu obsługi) dla branży dużych sklepów internetowych.
– Ocena przyznana przez klientów jest dla nas dużym wyróżnieniem, na które pracował cały zespół NEO24.PL – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL. – Mamy jednak na uwadze fakt, że raport powstał też po to, by firmy zyskały jednoznaczną informację, o tym, jakie elementy w ich relacjach z klientem warto rozwijać i modyfikować. W NEO24.PL rozumiemy potrzebę stałego podnoszenia standardów obsługi Klienta, a przyznana nagroda utwierdza nas co do słuszności podjętych działań.
Raport do pobrania : tutaj
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.