W piątek 19 kwietnia, o godz. 18, zapraszamy na kolejne spotkanie IT w Szczecinie. Będzie o rozwijaniu mobilnego startupu bez modelu biznesowego, budowaniu globalnej aplikacji na iOS, mobile growth hackingu pozyskiwaniu dużego inwestora.
Tematy planowych wystąpień:
1. Jak stworzyć aplikację mobilną która nie zarabia i zdobyć inwestora, lekcje z Doliny Krzemowej – Michał Karmiński, Edukoala
Michał opowie o rozwoju projektu Edukoala, mobilnej aplikacji wspomagającej naukę języków obcych. Podzieli się doświadczeniami zdobytymi podczas konkursu Startup Weekend oraz programu akceleracyjnego Startup Sauna. Będzie też o wpływie SeedCampa, Pioneers Festival oraz TechCrunch Disrupt SF na obecny kształt aplikacji. Z prezentacji dowiecie się jak wygląda promocja gier mobilnych, dlaczego Edukoala nie poszukuje aktywnie sposobu na monetyzację i jaki miał na to wpływ pobyt w Dolinie Krzemowej.
2. Projektowanie, wdrożenie i promocja aplikacji dla iPhone – Michał Górski, Stopango.com
W prezentacji zostaną poruszone zagadnienia związane z budowaniem aplikacji mobilnych dla iOS, architekturą aplikacji sieciowych, narzędzia, promocja, modele sprzedaży.
3. Jak zdobyć 2 mln na rozwój mobile taxi w Polsce? – Tomasz Popów, Taxi5
Podczas prezentacji zostanie zaprezentowany business case Taxi5. Tomek zdradzi jak w ciągu 6 miesięcy wymyślić aplikację mobilną, zbudować prototyp i pozyskać 2 mln zł inwestycji.
4. Growth Hacking. Jak pozyskać i zatrzymać użytkowników aplikacji mobilnej – Miłosz Wójcik, Appchance
Budowanie wzrostu liczby użytkowników jest niezwykle ważne, jednak bardzo często bywa tak, że im wyżej się wejdzie, z tym większej wysokości się spadnie. Szybki przyrost użytkowników bez przemyślanych działań mających na celu zachęcenie ich do powrotu do aplikacji – często są to działania podjęte już na etapie jej tworzenia – może skończyć się bolesną klęską.
Spotkanie Netcamp odbędzie się w klubie The Liquid (Al. Bohaterów Warszawy 34/35). Organizatorzy planują również transmisję online z wydarzenia. W sobotę odbędzie się też szkolenie dla osób zajmujących się tworzeniem aplikacji mobilnych.
Sponsorem głównym wydarzenia jest Byss Mobile. Mecenasem spotkania jest Miasto Szczecin. Po prezentacjach będzie czas na branżowe rozmowy przy piwie i afterparty. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa warto dołączyć do wydarzenia na Facebooku. Aby wziąć udział w spotkaniu wymagana jest rejestracja na stronie www.netcamp.pl.
Nasza Redakcja jest patronem medialnym spotkań.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.