Fundacja Netcamp zaprasza w czwartek, 17 września, o godz. 18.00 na pierwsze po wakacjach inspirujące spotkanie IT. W związku ze zbliżającym się Startup Weekendem w Szczecinie, rozmowy dotyczyć będą startupów. Będzie mowa o tworzeniu innowacyjnych projektów, skalowaniu biznesu oraz zdobywaniu finansowania od inwestora.
Na spotkaniu Netcamp wystąpią prelegenci, którzy tworzą globalne projekty w Dolinie Krzemowej, rozwijają z sukcesem swoje biznesy w Australii, czy chcą podbić europejski rynek e-commerce.
1. Od pomysłu do produktu: jak przejść tą drogę bez potknięć? – Jarek Sygitowicz, współtwórca Zencard
Zdefiniowanie początkowej hipotezy i rozpoczęcie „wgryzania się w problem” to najprzyjemniejsza i najbardziej romantyczna część pracy nad projektem. Jak przejść od niej do konkretnych wyników biznesowych? Skąd wiadomo, że produkt ma „product-market fit”? O tym postaram się opowiedzieć na bazie przykładów ze swojego życia – obiecuje prelegent.
2. Mój pierwszy raz… z inwestorem – Grzegorz Lipiński, CEO Xcellerator
Jak zwabić i rozkochać w sobie inwestora? Kiedy i gdzie należy zacząć go szukać? Jak zwrócić uwagę na swój biznes? Czym się kierować przy wyborze inwestora i jakie warunki trzeba spełnić żeby go znaleźć?
3. Product/Market Fit and beyond. O wyzwaniach startupu w fazie skalowania – Paweł Neubauer, CTO UXPin
Rozmawiając o spółkach technologicznych, bardzo wiele czasu poświęcamy etapowi budowania MVP (Minimum Viable Product) oraz fazie Product/Market Fit. Rzadko kiedy możemy porozmawiać o momencie dynamicznego wzrostu, głównie z powodu niewielkiej ilości firm, które docierają do tego etapu. W oparciu o doświadczenia z UXPin, opowiem o wyzwaniach jakie napotkaliśmy podczas skalowania firmy jeżeli chodzi o zespół, technologie oraz produkt – informuje prelegent.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest rejestracja na stronie rejestracja.netcamp.pl. Spotkanie Netcamp odbędzie się klubie Hormon Cafe (ul. Monte Cassino 6). Mecenasem spotkania jest Miasto Szczecin a sponsorem Mobica.
Organizatorzy planują też transmisję online na kanale YouTube, gdzie dostępne są również nagrania z poprzednich wydarzeń. Po prezentacjach zapraszają na branżowe dyskusje i afterparty. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa warto również dołączyć do wydarzenia na Facebooku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.