Amerykańska firma Netgear, zaliczana do ścisłej czołówki największych na świecie producentów urządzeń sieciowych, ogłosiła wejście na rynek polski.
To pierwszy etap ekspansji producenta w Europie Wschodniej. Netgear nie otwiera lokalnych przedstawicielstw. Jego strategia zakłada działanie za pośrednictwem dystrybutorów, którzy zbudują sieci partnerów specjalizujących się w sprzedaży rozwiązań sieciowych w swoich krajach. Polska, Czechy, Węgry, Rosja i Słowenia – to kraje, od których Netgear rozpoczął działalność.
– Polska jest rynkiem o bardzo dużym potencjale rozwoju w zakresie szybkiego szerokopasmowego dostępu do internetu. Posiada jeden z najwyższych wskaźników wydatków IT na osobę w Europie Wschodniej – ocenia Aleksandra Verhoeve, sales manager Eastern Europe w Netgear.
Na swoich polskich dystrybutorów Netgear wybrał Veracomp SA i ABC Data, którzy będą sprzedawać produkty Netgear firmom integratorskim i sklepom komputerowym. Według Mariusza Kochańskiego, dyrektora działu systemów sieciowych Veracomp ważną grupą odbiorców rozwiązań Netgear będą również firmy instalujące sieci osiedlowe, które w Polsce rozwijają się z dynamiką niespotykaną w innych krajach.
Netgear zapowiedział różne formy wsparcia sprzedaży m.in. przygotowanie lokalnych wersji językowych produktów, szkolenia oraz program partnerski. Pomoc w sprzedaży zadeklarował także Veracomp. W drugiej połowie kwietnia dystrybutor zorganizuje cykl bezpłatnych szkoleń dla firm, które chcą sprzedawać produkty Netgear. Krakowska spółka zapowiedziała również programy pomocy technicznej i specjalne akcje promocyjne.
Na rynkach wschodnioeuropejskich ruszyła już sprzedaż produktów Netgear – pierwsze zamówienia są w trakcie realizacji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.