Netia SA wzmacnia pozycję lidera na polskim rynku alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych. 31 lipca liczba klientów usług szerokopasmowych Netii przekroczyła 300 tysięcy.
Do końca roku 2008 firma planuje pozyskać 400 tysięcy abonentów szerokopasmowego Internetu.
Netia świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu z wykorzystaniem własnej sieci miedzianej i bezprzewodowego przesyłu danych WiMAX, przejętych sieci ethernetowych oraz z pomocą infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. W kwietniu uruchomiła usługi na bazie uwolnionych pętli lokalnych TP (LLU), pozwalające na wprowadzenie oferty niezależnej od operatora dominującego.
„Liczba trzystu tysięcy abonentów usług szerokopasmowych jest dla nas ogromnym sukcesem, zważywszy na silną konkurencję na rynku telekomunikacyjnym w Polsce. Jest to kolejny milowy krok w realizacji naszej strategii, w dodatku osiągnięty tuż po zamknięciu drugiego kwartału” – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii. „Zamierzamy podtrzymywać dynamikę przyrostu bazy klientów w oparciu o rozwiązania, które najlepiej się sprawdzają – inwestycje w innowacyjne technologie oraz doskonałą obsługę klienta.”
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.