Netia SA wzmacnia pozycję lidera na polskim rynku alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych. 31 lipca liczba klientów usług szerokopasmowych Netii przekroczyła 300 tysięcy.
Do końca roku 2008 firma planuje pozyskać 400 tysięcy abonentów szerokopasmowego Internetu.
Netia świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu z wykorzystaniem własnej sieci miedzianej i bezprzewodowego przesyłu danych WiMAX, przejętych sieci ethernetowych oraz z pomocą infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. W kwietniu uruchomiła usługi na bazie uwolnionych pętli lokalnych TP (LLU), pozwalające na wprowadzenie oferty niezależnej od operatora dominującego.
„Liczba trzystu tysięcy abonentów usług szerokopasmowych jest dla nas ogromnym sukcesem, zważywszy na silną konkurencję na rynku telekomunikacyjnym w Polsce. Jest to kolejny milowy krok w realizacji naszej strategii, w dodatku osiągnięty tuż po zamknięciu drugiego kwartału” – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii. „Zamierzamy podtrzymywać dynamikę przyrostu bazy klientów w oparciu o rozwiązania, które najlepiej się sprawdzają – inwestycje w innowacyjne technologie oraz doskonałą obsługę klienta.”
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!