Pod adresem www.festiwalmtv.pl wystartowała strona internetowa Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę. Agencja interaktywna Netizens jest odpowiedzialna za projekt i realizację serwisu, przygotowanego na zlecenie MTV Networks Polska.
Serwis promujący Festiwal MTV Gdańsk Dźwiga Muzę zawiera przydatne informacje na temat samego wydarzenia (daty, listę wykonawców, ceny i miejsca sprzedaży biletów, wskazówki dotyczące dojazdu) jak i gwiazd, które wystąpią podczas festiwalu. Internauci mogą obejrzeć zdjęcia i teledyski wykonawców oraz kupić specjalnie na tę okazję wyselekcjonowane dzwonki na komórkę. W trakcie trwania festiwalu na www.festiwalmtv.pl, na bieżąco będą publikowane relacje zza kulis oraz informacje o relacjach telewizyjnych.
Innowacyjnym rozwiązaniem technologicznym są możliwości systemu CMS, który pozwala w ciągu kilkunastu minut zmienić całkowicie wygląd www. Zmiany te obejmują wszystkie kolory czcionek, tła, menu, grafik czy animacji nagłówka. Rozwiązanie to jest szczególnie przydatne w przypadku stron wydarzeń cyklicznych, takich jak na przykład coroczne festiwale.
Serwis www.festiwalmtv.pl promuje pierwszą edycję Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę, organizowanego wspólnie przez MTV Networks Polska i Miasto Gdańsk. Wystąpią na nim gwiazdy zagraniczne: Joss Stone, Black Rebel Motorcycle Club, Katie Melua, Kat Deluna, Ringside i Mumiy Troll oraz polscy asrtyści – Patrycja Markowska, Manchester, Golden Life, Ziemianie oraz Afromental. Festiwal odbędzie się 11 i 12 lipca 2009 roku na Placu Zebrań Ludowych w Gdańsku. Netizens jest także partnerem technologicznym festiwalu.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.