MTV wybrało „Twitter Jockey’a”
Stacja telewizyjna MTV wybrała swojego pierwszego Twitter Jockey’a. W finale programu „Follow Me: The search for the First MTV TJ” najlepsza okazała się 23-letnia Gabi Gregg.
Stacja telewizyjna MTV wybrała swojego pierwszego Twitter Jockey’a. W finale programu „Follow Me: The search for the First MTV TJ” najlepsza okazała się 23-letnia Gabi Gregg.
4fun.tv była jedną z najchętniej oglądanych stacji muzycznych w grudniu 2009 roku. Wśród kanałów muzycznych uplasowała się na drugim miejscu, wyprzedzając takie stacje jak MTV czy VH1.
Pod adresem www.festiwalmtv.pl wystartowała strona internetowa Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę. Agencja interaktywna Netizens jest odpowiedzialna za projekt i realizację serwisu, przygotowanego na zlecenie MTV Networks Polska.
Z początkiem roku MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z SARE. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania e-mail marketingowe, wdrożenie rozwiązań technologicznych, optymalizację i wysyłki newsletterów, przygotowywanie raportów, szkolenia oraz obsługę baz adresowych stacji telewizyjnych z portfolio grupy – MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska oraz portalu wideo switch2one.
Microsoft poinformował o oficjalnym uruchomieniu polskiej wersji znanego serwisu internetowego MSN. Portal MSN, przygotowany z myślą o użytkownikach indywidualnych, jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie internautów na treści związane z rozrywką, a także łatwą komunikację i możliwość dzielenia się prywatnymi zbiorami plików. Pod adresem msn.pl polscy użytkownicy będą mieli dostęp nie tylko do informacji z całego
Grupa MTV Networks Polska rozpoczęła współpracę z ARBOmedia Polska w zakresie obsługi reklamowej należących do grupy witryn – MTV.pl, Viva-tv.pl, Vh1.pl i ComedyCentral.pl. Sieć ARBOmedia umocniła tym samym swoją pozycję w kategoriach Rozrywka i Muzyka. MTV Networks Polska jest jednym z największych nadawców telewizyjnych w Polsce. W skład jego portfolio wchodzą kanały MTV, VIVA, Comedy
Agencja interaktywna zjednoczenie.com wdrożyła swój autorski system zarządzania treścią w serwisie internetowym popularnej muzycznej stacji telewizyjnej – MTV. zjednoczenie.com dokonało wdrożenia CMS, jego integracji z istniejącymi aplikacjami oraz importu treści z poprzedniej wersji serwisu w wyjątkowo krótkim – jak na znaczny zakres prac – czasie 3 tygodni. Oprócz wdrożenia swojego autorskiego systemu zarządzania treścią, zjednoczenie.com