Agencje interaktywna Netizens oraz marketingu zintegrowanego Peppermint dokonują fuzji. Nowy podmiot gospodarczy będzie działał pod marką Netizens.
Fuzja agencji ma na celu zintegrowanie działań marketingowych oraz poszerzenie kompetencji spółki. Dzięki temu firma będzie w stanie zaoferować klientom kompleksowe i nowoczesne strategie komunikacyjne, łączące działania interaktywne – wychodzące poza przeglądarki – z marketingiem zintegrowanym.
Decyzja, którą podjęliśmy jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku oraz dynamiczny wzrost znaczenia nowych mediów. Coraz więcej klientów wysyłało nam sygnały, że oczekują nowoczesnego podejścia marketingowego o szerokim spektrum działań. – mówi Bartłomiej Gola, prezes zarządu holdingu Indigity, którego częścią są obie firmy.
Gwarantem jakości świadczonych usług marketingu zintegrowanego przez nową spółkę pozostanie Bartosz Kluczyński, dotychczasowy dyrektor zarządzający Peppermint, który dołączył do kadry zarządzającej spółką Netizens.
Fuzja Peppermint i Netizens jest gwarantem rozwoju dotychczasowych możliwości i know how wypracowanych przez obie agencje. Właścicielem marki Peppermint pozostaje holding Indigity. – komentuje Bartosz Kluczyński.
Podstawową korzyścią fuzji jest stworzenie nowej jakości oferowanych przez nas usług, podniesienie efektywności prowadzonych działań i strategii marketingowych – o czym mówimy od początku bieżącego roku – wychodzących poza przeglądarkę. Co za tym idzie, mamy nadzieję na wzrost siły rynkowej naszego przedsiębiorstwa. Uważamy, że nowa oferta będzie unikalna na polskim rynku. – dodaje Witold Kempa, prezes zarządu Netizens.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.