Netizens i Peppermint łączą kompetencje

Agencje interaktywna Netizens oraz marketingu zintegrowanego Peppermint dokonują fuzji. Nowy podmiot gospodarczy będzie działał pod marką Netizens.

Fuzja agencji ma na celu zintegrowanie działań marketingowych oraz poszerzenie kompetencji spółki. Dzięki temu firma będzie w stanie zaoferować klientom kompleksowe i nowoczesne strategie komunikacyjne, łączące działania interaktywne – wychodzące poza przeglądarki – z marketingiem zintegrowanym.

Decyzja, którą podjęliśmy jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku oraz dynamiczny wzrost znaczenia nowych mediów. Coraz więcej klientów wysyłało nam sygnały, że oczekują nowoczesnego podejścia marketingowego o szerokim spektrum działań. – mówi Bartłomiej Gola, prezes zarządu holdingu Indigity, którego częścią są obie firmy.

Gwarantem jakości świadczonych usług marketingu zintegrowanego przez nową spółkę pozostanie Bartosz Kluczyński, dotychczasowy dyrektor zarządzający Peppermint, który dołączył do kadry zarządzającej spółką Netizens.

Fuzja Peppermint i Netizens jest gwarantem rozwoju dotychczasowych możliwości i know how wypracowanych przez obie agencje. Właścicielem marki Peppermint pozostaje holding Indigity. – komentuje Bartosz Kluczyński.

Podstawową korzyścią fuzji jest stworzenie nowej jakości oferowanych przez nas usług, podniesienie efektywności prowadzonych działań i strategii marketingowych – o czym mówimy od początku bieżącego roku – wychodzących poza przeglądarkę. Co za tym idzie, mamy nadzieję na wzrost siły rynkowej naszego przedsiębiorstwa. Uważamy, że nowa oferta będzie unikalna na polskim rynku. – dodaje Witold Kempa, prezes zarządu Netizens.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top