NETMEDIA S.A. – spółka z segmentu nowych technologii, specjalizująca się w e-commerce – 2 października opublikowała prospekt emisyjny. Spółka planuje pozyskać z emisji nowych akcji do 5 mln zł.
Harmonogram emisji 2006 r.:
Publikacja prospektu: 02.10.
Budowa Księgi Popytu w Transzy Dużych Inwestorów: 09.10.-10.10. (w dniu 10.10 do godziny 12.00)
Ustalenie Ceny Emisyjnej dla Akcji Serii B i podanie jej do publicznej wiadomości: 10.10.
Przyjmowanie zapisów na Akcje Serii B w Transzy Małych Inwestorów: 11-13.10
Przyjmowanie zapisów na Akcje Serii B w Transzy Dużych Inwestorów: 11-13.10
Przydział Akcji Serii B, zamknięcie Publicznej Oferty: 16.10
Pierwsze notowanie: druga połowa października 2006 r.
Przedział cenowy, w jakim będą przyjmowane zapisy w procesie book-buildingu, został określony na poziomie od 4 zł do 5 zł. Cena emisyjna zostanie ogłoszona w dniu 10 października – po zakończeniu procesu book-buildingu. Spółka planuje sprzedać do 1.000.000 akcji nowej emisji. Oferującym akcje NETMEDIA S.A. jest Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska.
NETMEDIA S.A. działa w sektorach rynku e-commerce. Głównymi filarami działalności spółki są: kompleksowa obsługa rynku nieruchomości w zakresie informatyki i prezentacji internetowej oraz rezerwacje hotelowe przez Internet. W tej chwili z oprogramowania MLS autorstwa NETMEDIA S.A. korzysta ponad 600 biur handlu nieruchomościami oraz ponad 1200 pośredników w obrocie nieruchomościami z całej Polski. NETMEDIA S.A należy do grona liderów w zakresie rezerwacji miejsc hotelowych przez Internet. Ponadto Spółka świadczy inne usługi turystyczne, jak sprzedaż biletów lotniczych oraz usługi pośrednictwa kredytowego.
Kapitał pozyskany z emisji nowych akcji pozwoli na realizację strategii rozwoju działalności w trzech podstawowych segmentach: usług turystycznych, obsługi rynku nieruchomości, produktów finansowych. W każdym z obszarów działania NETMEDIA S.A. opiera swoją działalność o sieć Internet. Szczegółowe informacje dotyczące emisji zawarte w prospekcie emisyjnym są dostępne na stronie Spółki: www.NETMEDIA.com.pl oraz na stronie oferującego http://bossa.pl
„Długoterminowym celem działania spółki jest zdobycie i utrzymanie pozycji lidera na rynku w trzech podstawowych segmentach dotychczasowego działania oraz rozwój działalności e-commerce w innych obszarach. Cały czas aktywnie rozwijamy nowe produkty. Wierzę, że realizowana strategia działania w wielu dziedzinach e-commerce jednocześnie przełoży się na korzystną wycenę Spółki i wysoką atrakcyjność akcji dla inwestorów ” – powiedział Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu NETMEDIA S.A.
W pierwszej połowie 2006 roku NETMEDIA S.A. wypracowała prawie 1,6 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto. Na rok 2006 zakładany jest wzrost przychodów do ponad 2,700 tys. zł, i zysku netto do ponad 800 tys. zł. W 2005 roku przychody NETMEDIA S.A. wyniosły 883 tys. zł, a zysk netto 135 tys. zł.
www.netmedia.com.pl
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.