NETMEDIA S.A. – spółka z segmentu nowych technologii, specjalizująca się w e-commerce – 2 października opublikowała prospekt emisyjny. Spółka planuje pozyskać z emisji nowych akcji do 5 mln zł.
Harmonogram emisji 2006 r.:
Publikacja prospektu: 02.10.
Budowa Księgi Popytu w Transzy Dużych Inwestorów: 09.10.-10.10. (w dniu 10.10 do godziny 12.00)
Ustalenie Ceny Emisyjnej dla Akcji Serii B i podanie jej do publicznej wiadomości: 10.10.
Przyjmowanie zapisów na Akcje Serii B w Transzy Małych Inwestorów: 11-13.10
Przyjmowanie zapisów na Akcje Serii B w Transzy Dużych Inwestorów: 11-13.10
Przydział Akcji Serii B, zamknięcie Publicznej Oferty: 16.10
Pierwsze notowanie: druga połowa października 2006 r.
Przedział cenowy, w jakim będą przyjmowane zapisy w procesie book-buildingu, został określony na poziomie od 4 zł do 5 zł. Cena emisyjna zostanie ogłoszona w dniu 10 października – po zakończeniu procesu book-buildingu. Spółka planuje sprzedać do 1.000.000 akcji nowej emisji. Oferującym akcje NETMEDIA S.A. jest Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska.
NETMEDIA S.A. działa w sektorach rynku e-commerce. Głównymi filarami działalności spółki są: kompleksowa obsługa rynku nieruchomości w zakresie informatyki i prezentacji internetowej oraz rezerwacje hotelowe przez Internet. W tej chwili z oprogramowania MLS autorstwa NETMEDIA S.A. korzysta ponad 600 biur handlu nieruchomościami oraz ponad 1200 pośredników w obrocie nieruchomościami z całej Polski. NETMEDIA S.A należy do grona liderów w zakresie rezerwacji miejsc hotelowych przez Internet. Ponadto Spółka świadczy inne usługi turystyczne, jak sprzedaż biletów lotniczych oraz usługi pośrednictwa kredytowego.
Kapitał pozyskany z emisji nowych akcji pozwoli na realizację strategii rozwoju działalności w trzech podstawowych segmentach: usług turystycznych, obsługi rynku nieruchomości, produktów finansowych. W każdym z obszarów działania NETMEDIA S.A. opiera swoją działalność o sieć Internet. Szczegółowe informacje dotyczące emisji zawarte w prospekcie emisyjnym są dostępne na stronie Spółki: www.NETMEDIA.com.pl oraz na stronie oferującego http://bossa.pl
„Długoterminowym celem działania spółki jest zdobycie i utrzymanie pozycji lidera na rynku w trzech podstawowych segmentach dotychczasowego działania oraz rozwój działalności e-commerce w innych obszarach. Cały czas aktywnie rozwijamy nowe produkty. Wierzę, że realizowana strategia działania w wielu dziedzinach e-commerce jednocześnie przełoży się na korzystną wycenę Spółki i wysoką atrakcyjność akcji dla inwestorów ” – powiedział Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu NETMEDIA S.A.
W pierwszej połowie 2006 roku NETMEDIA S.A. wypracowała prawie 1,6 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto. Na rok 2006 zakładany jest wzrost przychodów do ponad 2,700 tys. zł, i zysku netto do ponad 800 tys. zł. W 2005 roku przychody NETMEDIA S.A. wyniosły 883 tys. zł, a zysk netto 135 tys. zł.
www.netmedia.com.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.