NETMEDIA S.A. spółka z segmentu nowych technologii, specjalizująca się w szeroko pojętym e-commerce planuje wejść na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Emisja nowych akcji planowana jest na ostatni kwartał 2006 roku.
Oferującym akcje NETMEDIA S.A. jest Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska.
NETMEDIA S.A. działa w kilku sektorach rynku e-commerce. Głównymi filarami działalności spółki są: kompleksowa obsługa rynku nieruchomości w zakresie informatyki i prezentacji internetowej oraz rezerwacje hotelowe przez Internet. Ponadto spółka świadczy usługi turystyczne oraz pośrednictwo kredytowe.
„Wejście na giełdę to dla NETMEDIA S.A. kolejny ważny krok w rozwoju Spółki. Mamy już czołowe pozycje na rynku rozwiązań informatycznych dla pośredników handlu nieruchomościami i rezerwacji hotelowej online. Chcemy nadal umacniać naszą obecność w tych segmentach, ale przede wszystkim rozwijać nowe produkty. Pomogą nam w tym środki pozyskane z emisji.” – powiedział Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu NETMEDIA S.A.
„Obecność na GPW z pewnością przełoży się na większą popularność portali należących do NETMEDIA S.A. i świadomość takich marek jak Hotele.pl czy LocumNet.pl” – dodaje Michał Pszczoła, Wiceprezes NETMEDIA S.A.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.