Netpunkty w home.pl
home.pl, dostawca usług internetowych, uruchomił program premiujący Klientów usług webhostingowych. W pierwszym roku funkcjonowania skorzysta z niego ponad 60 tys. firm i osób prywatnych.
Netpunkty to nowy program premiujący Klientów usług webhostingowych home.pl. Użytkownicy opłacający usługi otrzymują punkty, które mogą wymieniać na nagrody oferowane przez home.pl i Partnerów programu.
Obecnie istnieje możliwość wykorzystania punktów do bezpłatnego prolongowania bądź zakupu nowych usług webhostingowych home.pl, wymiany na punkty PAYBACK (największy program lojalnościowy w polskim Internecie) bądź uzyskania rabatu przy zakupie imprez turystycznych w portalu Travelplanet.pl. W najbliższych miesiącach do programu Netpunkty dołączą kolejni Partnerzy zwiększając tym samym jego atrakcyjność.
– Prowadzimy obecnie rozmowy z kilkunastoma podmiotami zainteresowanymi przystąpieniem do programu Netpunkty. Nasi Klienci zyskają dzięki temu możliwość wymiany gromadzonych punktów na kolejne atrakcyjne produkty i usługi oferowane przez naszych Partnerów. Netpunkty mają być najlepszym programem premiującym Klientów usług webhostingowych w Polsce – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.
Udział w programie oraz przyznanie punktów następuje w momencie dokonania płatności za jedną usług świadczonych przez home.pl (Personal Email, Personal Email PRO, Business Server, Business Server PRO, domeny internetowe). Punkty przyznawane są Klientom od początku lipca 2004.