Netpunkty w home.pl

Opublikowano: 20 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

home.pl, dostawca usług internetowych, uruchomił program premiujący Klientów usług webhostingowych. W pierwszym roku funkcjonowania skorzysta z niego ponad 60 tys. firm i osób prywatnych.
Netpunkty to nowy program premiujący Klientów usług webhostingowych home.pl. Użytkownicy opłacający usługi otrzymują punkty, które mogą wymieniać na nagrody oferowane przez home.pl i Partnerów programu.

Obecnie istnieje możliwość wykorzystania punktów do bezpłatnego prolongowania bądź zakupu nowych usług webhostingowych home.pl, wymiany na punkty PAYBACK (największy program lojalnościowy w polskim Internecie) bądź uzyskania rabatu przy zakupie imprez turystycznych w portalu Travelplanet.pl. W najbliższych miesiącach do programu Netpunkty dołączą kolejni Partnerzy zwiększając tym samym jego atrakcyjność.

– Prowadzimy obecnie rozmowy z kilkunastoma podmiotami zainteresowanymi przystąpieniem do programu Netpunkty. Nasi Klienci zyskają dzięki temu możliwość wymiany gromadzonych punktów na kolejne atrakcyjne produkty i usługi oferowane przez naszych Partnerów. Netpunkty mają być najlepszym programem premiującym Klientów usług webhostingowych w Polsce – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.

Udział w programie oraz przyznanie punktów następuje w momencie dokonania płatności za jedną usług świadczonych przez home.pl (Personal Email, Personal Email PRO, Business Server, Business Server PRO, domeny internetowe). Punkty przyznawane są Klientom od początku lipca 2004.

http://www.home.pl/netpunkty

Sylwester KozakNetpunkty w home.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.