Firmy NetSprint i Ukrainian Media Holding podpisały umowę mającą na celu utworzenie sieci reklamy kontekstowej Adpower.com.ua na Ukrainie, w oparciu o technologię NetSprint. Jest to już piąte wdrożenie platformy nsContext poza Polską (po Litwie, Łotwie, Danii i Norwegii).
nsContext to rozwiązanie dla dużych wydawców on-line, którzy chcą oferować swoim klientom produkty reklamowe emitowane w powiązaniu z treścią strony. NetSprint będzie oferował możliwość wykupienia reklamy kontekstowej w systemie AdPower na Ukrainie zarówno polskim jak i międzynarodowym reklamodawcom.
Ukrainian Media Holding (UMH) to część United Media Holding, grupy medialnej działającej na Ukrainie, w Rosji oraz w Kazachstanie. Do koncernu należy 45 marek, m.in. tytuły prasowe, serwisy internetowe, stacje telewizyjne, radiowe, drukarnie, firmy kolporterskie, agencje marketingu bezpośredniego oraz firmy zajmujące się produkcją TV. Holding jest notowany na giełdzie we Frankfurcie. UMH to jedna z trzech wiodących firm na ukraińskim rynku stacji radiowych – zarządza 4 krajowymi oraz 2 lokalnymi rozgłośniami radiowymi. Od 2007 roku United Media Holding umacnia swoją pozycję w mediach online. Obecnie portfolio UMH zawiera 15 portali internetowych z różnych obszarów tematycznych. UMH dociera do 15% użytkowników ukraińskiego Internetu, co czyni tę grupę drugim co do wielkości graczem na rynku.
Rozwiązanie nsContext umożliwi Ukrainian Media Holding zarządzanie sprzedażą i emisją różnych formatów reklam kontekstowych na zarówno na swoich stronach jak i stronach partnerów. Na mocy umowy platforma nsContext została dostosowana do analizy semantycznej języka rosyjskiego. Reklamy będą emitowane m.in. na portalu i.ua, największym ukraińskim serwisie sportowym football.ua, serwisie dziennikarstwa obywatelskiego High Way, portalach informacyjnych kp.ua i focus.ua oraz portalu biznesowym dengi.ua. Pełna lista serwisów znajduje się na stronie www.adpower.com.ua.
„Podążając w ślad za międzynarodowymi i lokalnymi trendami w reklamie internetowej, coraz silniej zdominowanej przez formy reklamy kontekstowej, zdecydowaliśmy się na uruchomienie własnej sieci reklamy kontekstowej. Po dokładnej analizie ofert dostawców platform reklamy kontekstowej zdecydowaliśmy się na nsContext, jako najbardziej odpowiadającą naszym potrzebom.” – powiedział Vitaly Gorduz, szef pionu nowych mediów w Ukrainian Media Holding.
„Bardzo cieszy nas fakt, że UMH zdecydował się na korzystanie z naszego rozwiązania. Ukraina ze względu na swój potencjał oraz strukturę wydatków reklamowych jest jednym dla nas jednym z najbardziej obiecujących rynków. Wierzymy, że połączenie pozycji rynkowej oraz kompetencje naszego Partnera z naszą technologią oraz doświadczeniami na rynku Pay per Click, zaowocuje uzyskaniem przez Adpower silnej pozycji rynkowej już w pierwszym roku funkcjonowania.” – powiedział Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.